Katta:o) Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 leste at kanel skal kunne framprovosere eller forsterke rier. Noen som har noen erfaringer med dette og eventuelt hvor mye skal jeg ta. Skal ha grøt til middag i dag så tenkte jeg kunne ha et ekstra lass på den. Eller har dere andre gode råd for å få igang fødselen?Begynner å bli litt smålei
carmen221 Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 hei,jeg hev på med kanel på grøten men det endte ikke med verken kynnere eller rier men en kraftig halsbrann. Jeg er nå i uke 39+6
*Mi tesorito* Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Har spist masse grøt i det siste i håp om at noe skulle skje.. Den var MØRKBRUN for å si det sånn (så ikke spes appetittlig ut:) Men ingen verdens ting har skjedd,... Er nå 8 dager over termin... Har desverre ingen gode råd.. Har prøvd husvask, ISkaldt fotbad i 20+ min, sex.....osv.... Ingenting funka på meg iallefall.. Men skader jo ikke å prøve?
snartmammapåny Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 "oppskriften" sier vel 3ss kanel i en dl melk... Prøvde det for noen dager siden, men det smakte jo som de sandsuppene vi laget ute når vi var små.. *Grøss* Fikk ikke så mye som en mikro rie av det engang...Så var bortkastet både melk og ikke minst kanel.. hehe
Katta:o) Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2007 spiste grøt med masse kanel i går. Skikkelig fælt var det også. Tok et glass melk med 2-3 spiseskjeer kanel en stund etterpå. Forferdelig å få ned. Vasket gulv og sprang trapper etterpå. Hoppet også litt sammen men gutten min. Men ingen ting skjedde. Var nok bortskastet ja. Er 39+6 og det er modent i følge jm. Får vel satse på at hun klarer å sette meg igang på tirsdag da jeg skal til kontroll. Hun kunne løsne litt på fosterhinnen da viss ingenting hadde skjedd til da. Krysser fingrene for at ting skjer snart. Like skuffet hver morgen når jeg våkner og innser at jeg fortsatt er hjemme:)
lettereforvirra Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Hei! Jeg har gått gravid i snart to år nå ble gravid seks måneder etter forige fødsel, så jeg har hatt min tid her inne på barnimagen jeg må bare spørre om er det noen som har hatt hjelp av kanel for å sette i gang noe? jeg tror ikke jeg har lest om en eneste en som har fått rier etter å ha spist kanel Ikke for å være negativ da , men det er bare litt morsomt.
ninsoer Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 er ei som sa hun prøvde på fredag.. har ikke sett et eneste innlegg av henne siden da.. og hun har vært aktiv hær inne da.. så d spørs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå