Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når skal jeg klare å glede meg over det at jeg er gravid? Var på UL forrige uke og fikk se et hjertet som slo, men likevel klarer jeg ikke å glede meg over det. Jeg har opplevd for mange aborter til det tror jeg...

Jeg kjenner etter alle symptomer og holder på å bli sprø! Akkurat nå er det for lite ømme bryster og for mye menssmerter i ryggen som er problemet.

Hvor store er sjansen for at det ikke skal gå denne gangen heller? Finnes vel ingen fasitsvar akkurat det...

Off, måtte bare få ut litt frustrasjon...

Fortsetter under...

Mange har fått fortalt at så lenge man har sett et hjerte som slår, så skal det mye til for at det går galt.

Jeg håper du snart kan legge fra deg bekymringene (selv om de fleste foreldre har valgt seg bekymringer for livet ved å få barn ;))

og begynner å føle glede og trygghet i svangerskapet. Lykke til kjære deg!

Dette går nok bare bra :)

Forstår at du er redd, men de gode nyhetene er at når man først har hørt hjertelyden er sjansen for å miste mye, mye mindre. 50% mindre sjanse mener jeg å ha lest:o).

Uff, ikke lett når man har mistet mange ganger forstår at du er tenker mye på dette, men for hver dag som går nå vil det være større og større sjanse for at det går bra. Og etter 4 mnd er det veldig liten sjanse for at det går galt.

Det går også an å få hjelp av lege/psykolg til å mestre engstelsen slik at du kan kontrollere den og ikke omvendt.

Lykke til:o)

Klem

Jeg vet hvordan du har det.

Fant akkurat ut at jeg er gravid selv, og har gått fra å være bekymret for at jeg aldri skal bli gravid igjen til bekymret for om jeg må oppleve ny SA.

Men, jeg tenker som så at jeg nok , enten jeg vil eller ei, kommer til å være bekymret fram til jeg får se et bankende hjerte.

Og er jeg så heldig å få se det, så dropper jeg bekymringene..:o) *prøver i hvert fall*

I følge legen min, blir det fødsel og barn av 95 % (etter å ha sett hjerte banke)

Ps. Har samme bekymringer som deg: ikke ømme bryster (what so ever). De er faktisk mindre enn vanlig. Og jeg har ganske sterke og vonde mensenmurringer.

Krysser alt for at det går bra nå!!!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...