Gå til innhold

Er det noen her med fler en et barn?

Spire i magen ツ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er 22år, venter min 3barn ca sept/okt.

Lurer svært på da..om det bare er meg med sååå mange barn her *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Kan trøste deg med det å si at jeg er 25 år å skal ha mitt 3. barn... Jeg har termin i August... vi gleder oss masse <3

MVH

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har foreløpig termin 20. sept, men venter "bare" nr 2,- forhåpentligvis ikke nr 2 og 3!:P

Men MaddeHar2Gull er 18 og venter tredjemann, så det er ikke bare deg her med så mange barn!:-)

Skrevet

hehe det er godt å høre.. :) vet ikke hvor vanlig det er at "unge" folk har flere. Er ikke så mange her som har mer en 1

Skrevet

Er 22 og venter mitt 2 barn. Har ei jente født sept05 og har termin med nestemann den 3.okt.

Skrevet

Heisan!:) Nå ble jeg glad!:) jeg er også 22 år, blir 23, og venter nummer 3:) jeg har en gutt på snart 4 år, en gutt på 9 mnd og nå venter jeg tredjemann som kommer i slutten av oktober:) jeg lurte selv på om det "bare" var meg med barn nr 3 i magen, på rundt min alder her inne. Jeg fikk endel svar men ikke av noen som ventet nr 3 da...så kjempe gøy å høre at jeg ikke er den eneste her...:) hvor bor du? og hvor gamle er de andre barna dine?

Skrevet

Jeg er nettopp år :) har ei jente på år en gutt på 1,5år ;) og 3kommer ca sept.okt :) legg deg på msn min da vell [email protected]

Skrevet

Jeg er 19år, og har nett blitt tobarnsmamma!

Skrevet

Jeg er 19 år, har en sønn på 3 1/2 og venter ei jente 10.mai =)

Skrevet

Svarer på denne jeg ;)

Jeg er 18 fyller 19 og venter min tredje prinsesse snart!! :)

GLEDER MEG MASSE!

Skrevet

jeg er 24, venter vårt 2barn i juli. 1mann kom i 99.

Skrevet

næææ kom jo mange nå da :) så hyggelig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...