Gå til innhold

Hallo, Sandefjord og omegn?? Ingen som vil møtes??

Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat kommet hjem fra Promenaden der det skulle være BIM-treff kl 13. Kom ikke så mange syns jeg;) Bare jeg som møtte opp! Hehe... Er det ingen interesse for BIM-treff i Sandefjord? Syns jo det virker som om det er flere her inne som har lyst til å treffes, men dukker ikke opp så veldig mange på de treffene som settes opp...

Noen som har lyst til å treffes neste torsdag, da? 29. mars blir vel det? Et kveldstreff? Anyone?;)

Fortsetter under...

Heisann! Har vært borte en stund med husbygging;) Hadde jo vært hyggelig å hive seg på treffene i Tønsberg, men jeg sliter litt med å komme meg fram og tilbake om dagen pga denne husbygginga og at vi bare har en bil som mannen må bruke fram og tilbake til huset. Derfor er jeg nok litt ivrigere etter å få til ordentlige treff her i byen (Sandefjord, altså...). Litt lettere siden jeg bare kan gå til byen;)

Ang det å bli kjent på msn så er jo det også fullt mulig, men jeg syns jo det er veldig hyggelig å hilse på og prate med folk ansikt til ansikt, og det å komme seg ut litt å gjøre andre ting enn å sitte hjemme syns jeg er veldig hyggelig også:)

Skal vi prøve på et treff til neste torsdag, 29. mars? Første etage??

Annonse

Hei igjen! Var dumt med den overtida idag... Ble det til at dere møttes i kveld? Jeg har absolutt mulighet til å treffes til uka iallfall, for da har jeg tatt fri mandag, tirsdag og onsdag i tillegg til alle fridagene i påska;)

Blir et lunch treff i dag kl 12.30.Gleder meg til det.Hadde vært koselig og sagt hei til deg også en gang til uka?Men da er det lettest på kveldsstid for meg......

Hvis jeg har gjort det riktig har jeg fått byttet nick til riktig termin dato...

Annonse

Hei igjen! Vi er nå midt i flytting og begynner å få dårlig tid til å pakke ned leiligheten vår, så denne uka passer litt dårlig allikevel... Ser at du begynner å nærme deg termin, men hadde vært kjempehyggelig å få til et treff til før din lille kom:) Har du tid/mulighet til uka? Evt et lunsjtreff til neste helg?? Kan evt avtale litt mer når neste uke nærmer seg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...