Gå til innhold

JIPPI! Endelig høygravid =)

Bergene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi takk takk jenter!!!!

Nå er det bare å vente på å bli fødeklar nå da, *sukk*, haha :-P. Er det 20 dager igjen det?

Vintersol:

Ja jeg prøver å si til meg selv at nå skal jeg nyte siste mnd med barnefri på aldri så lenge, nyte det å være utvilt osv osv... Men det er ikke så lett altså! For har begynt å bli utolmodig nå, for nå er alt klart. Mangler bare at hun er klar =)

Annonse

jeg har 102 dager igjen i dag!!

leeeeenge det...

:)

men nyter det som bare det da. i går ble vi liggende å bare le av magen begge to, for vesla sparket så magen bulte som en urolig bolledeig eller noe.. begynner å bli sterk, gitt!!

hm, babyting på plass... tja,, vi skal jo låne det meste vi egentlig, så stresser ikke så mye med det. tenkte å kikke på ting rundt påske.. da er mannen min hjemme litt:)

Må ut og kjøpe seng, og den typen seng jeg har lyst på finner jeg ikke i norge til under mange tusen kroner.. så skal til sverige, for fikk tips fra en Bimmer at de har den typen seng i sverige!

Ellers så har vi jo fått en hel haug med klær til de første ukene da! Åå, blir helt myk og rar inni meg når jeg titter på den bittelille hentelua!

Tenk at vi skal ha barn. er jo helt utrolig.

Ja men det går fort! =).

Ja det er bare sååå kjekt å se på magen når de turner, hihi. Her har vi det på film også, hihi.

Åja, kjekt å kunne låne! Det kan ikke vi så masse desverre. Da både seng og stellebord de andre har hatt er blitt gåent, for det er så mange som har brukt det :-p.

Ja det er utrolig det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...