Gå til innhold

kirsty-10.11.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Som du ser på charten min så stiger tempen nå :o) Så endelig er jeg i eltider! Det var jammen på tide. Denne syklusen blir på ca 40 dager.....aldri hatt så lang syklus noen gang, men noen må vel ha det også :o) Glad kroppen ordnet seg!

Hvornda er det med deg da? Du er nå over den tiden du mistet sist gang, er det ikke en deilig følelse! Nå sitter spiren vettu!

Stoooor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ser på charten enda en gang så ser du at vi har fått hoppa en del ganger i høyet :o) så nå håper jeg virkelig at gubben ikke har dårlige svømmere!!! Nå vil jeg ha bebis.

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo kirsty, er du der ute? ;o)

Skrevet

Hallooooooooooooooooooooooooooo....hehe...nå fant FF el'n min :o) På dag 27 :o) Jeg håper virkelig, men er realistisk, skal mye til for at det klaffet denne gangen når det ikke har gjort det de siste 11 pp'ne!

Hvordan er det med deg da?

Stooor klem.

Skrevet

Heisann!

Så ikke du hadde ropt på meg :-)

Der fant FF el ja, flott da! Da vet du iallefall du har hatt el. xxxxxx masse for deg!!!!!

Her går ting litt opp og ned. Har begynt å spotte og småblø så jeg er jo da bekymra for om dette går bra eller ikke. Skal på ULmandagskveld og se om der er liv. Var på UL forrige mandag og da så vi et bankende hjerte. Så langt har vi ikke kommet før...

Skal følge med charten din fremover. Håper den viser graviditet om litt over en uke :-)

Skrevet

Skal krysse alt jeg har for at spiren din har klamra seg fast xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lykke til imorgen kirsty!

Stooooooor klem til deg.

Skrevet

Takk for det!

Klem!!

Skrevet

Hvordan har det gått? Nå er jeg spent! Skal lete i litt tråder å se om du har skrevet noe.

Stoor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...