Gå til innhold

Nattavvenninga ble et mareritt !


Frk.Bibelstripp m/spire

Anbefalte innlegg

Dette gikk ikke !

 

Vi var klar for kamp, å hadde forberedt oss på at det skulle bli tøft, men dette gikk bare ikke.

Hun var fullstendig hysterisk!

Når samboeren min kom inn til meg med henne etter halvannen time så var hun kritt hvit i ansiktet og tårene bare sprutet ut av ilrøde øyne...

med en gang hun såg meg så slutta hun.

Vi følte oss på randen av barnemishandling å har bestemt oss for å vente ei stund å se om hun kansje avvenner seg selv. for dette ble et mareritt for oss alle 3......

Hun klarte jo ikke roe seg noenting, pappaen prøvde ALT !

 

Føler ikke vi har gitt opp for lett heller for det ble så veldig intenst, dette hadde vært noe helt annet viss hun hvertfall hadde roa seg litt, men hun ble jo bare mer å mer hysterisk og panikken bare lyste....

Så nei, dette var ikke verdt det...

 

Håper dere andre som har nattavenning slipper å ha det sånn som dette !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da...høres skikkelig fælt ut. Synes IKKE du ga opp for tidlig i det hele tatt. Hun er tydeligvis ikke klar for det ennå og da ville det blir for vondt både for deg og henne. Gi henne litt tid, så ordner det seg til slutt. Sikkert ingen trøst, men snuppa her nekter også å gi slipp på nattpuppen, noen tviholder på den lenger enn andre. Vi får være tålmodige så kommer det seg til slutt. Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med vildes mamma, gi henne litt tid, så ordner det seg nok til slutt. Er ingen regel som sier at alle barn over 6 mnd skal nattavvennes, og alle barn har forskjellige behov. Snuppa mi har akkurat trappet ned fra 2 til 1 måltid om natten, og dette helt av seg selv, så det er nok håp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit å høre at det ble så fryktelig med den avvenningen. Men det er som de andre sier sikkert sånn at enkelte barn har behov for den kosen en stund til. Det som er sikkert er at jenta di helt sikkert ikke har behov for nattpuppen når hun er 18 år! Så hun kommer til å avvennes en eller annen gang. Hun var tydeligvis bare ikke klar for det helt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så rart at det er så ille for noen og ikke for andre, Sine merket det ikke tror jeg hehe, eller så var ho så lei av meg at ho bare var glad til . jeg begynnte å trappe med den uka vi var på ferie når jeg kom hjem ammet jeg toppen to dager . Da hadde jeg ikke mye melk heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...