Gå til innhold

noen fra gjøvik området her???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg bor på toten jeg da..og har akkurat flyttet hit og kjenner ingen andre enn slekten til samboeren min og noen jeg jobber sammen med. er 26 år og skal ha den første tidlig i oktober. synes d hadde vært koslig å ha kontakt med noen i samme situasjon som ikke bor så langt unna. og hvordan er d med deg?

Annonse

er egentlig fra vestlandet, nærmere bestemt molde. samboeren min er fra Kolbu så vi har kjøpt hus her. jeg jobber med barnevern, noe jeg trives veldig godt med, jobber fullt og satser på å gjøre d så lenge jeg greoer og det er forsvarlig! du da?

Jeg er fra Øyer (hvis det sier deg noe), men har bodd flere år på Gjøvik (med et par år på Hamar imellom pga skole) nå, siden jeg har gått på videregående her. Jeg er førskolelærer og jobber 100% i en brnehage her på Gjøvik. Vi driver for tiden å bygger hus, noe som tar sin tid!!!

jeg har bodd på lillehammer i mange år, så jeg vet godt hvor øyer er :)

vi driver og å puser opp, og stresser vel ekstra mye nå siden ting skal være klart om ett halvt år!! men ungen kommer nok uansett hvilken tilstand huset er i..hehe! da har vi nå ikke så veldig ulike jobber heller da. når skal dere på Ul da ? jeg har hørt at sykehuset på Gjøvik er veldig bra og at det anbefales å føde der fremfor de to andre mjøs byene, hørt noe om d du eller?

Åja:) Fint å bo på Lillehammer også sikkert...synes egentlig det er en finere by enn Gjøvik...

Ja vi blir nok ikke ferdige med huset vi heller, men det gjør egentlig ikke noe da:) Ferdig blir det uansett!

Nei vi har jo ikke det da...ulike jobber asså:)

Jeg har ikke vært på første kontroll enda engang jeg...skal dit på tirsdag..da er jeg 10+4.. Har du fått brev om det alt?? Når skal du da?

Hørte ei som sa inne her, at UL bildene ble veldig bra, så håper det gjelder alle da!! Jeg skal nok føde her jeg ja...lettest det!

Annonse

jeg skal på UL 4 mai, da er jeg 18 uker på vei. jeg var på 1 kontroll hos fastlegen i midten av februar. er 11+3 nå...tiden går veldig fort. fått fortalt d til slekten i helgen da, og det var godt å endelig kunne prate om d! jeg tror de har slik 3d ultralyd på gjøvik( tror d er d heter, er ikke noe god på slik.) og bildene blir veldig bra av det!

lillehammer er en veldig fin by og stortrivdes der, men jeg håper jo at jeg skal trives godt her også etterhvert. så lenge man får seg ett nettverk man trives med så kan men vel trives stort sett overalt. samboeren driver på med da?

Ja okei...da er du en uke lenger enn meg du da:) Jeg bor sammen med en som ikke klarte å holde noe hemmelig, så foreldrene våre har visst det en god stund nå:) hehe... Å så moro at det er sånn 3d da..det høres bra ut:) Ja håper at du kommer til å trives da...!!! Bor dere liksom i sentrum utti der, eller langt fra folk og fe?? hehe...

Samboeren min er selger...leker og alt sånn til barnehager og skoler:) Din da??

jeg var ferdig våren 2005, helt utrolig at det er to år siden!!! jeg jobber på en privat barnevernsinstitusjon som ligger her på toten. jobber medleverturnus, som er at jeg jobber 3 søgn, har fri i 7 og jobber 4 døgn og fri i 7 døgn igjen. veldig delig turnus egentlig, men litt slitsomt nå merker jeg..ikke alltid d blir nok med søvn..

okei...jeg har ei venninne som har gått vernepleier på Lillehammer også, men hun var vel ferdig i 2006 hun var det vel.

Hørtes ut som en deilig turnus ja, men forstår at det kanskje blir litt slitsomt nå... Jeg er bare kjempefornøyd med at jeg har fri hver helg jeg:) Det er godt!!!!

Så artig!

Når var det du hadde termin da? Min foreløpige termin er 14. oktober, men jeg skal på ul på tirsdag, så da får vi se om det blir forandra :)

I morgen skal jeg til doktor'n for første gang. gruer meg faktisk litt,nervøs for at de finner noe galt. Men får håpe det bare er "førstgangsfødende nerver" :)

Jeg har foreløpig termin 15.oktober jeg:) Så tidlig du skal på UL da..noen spes grunn til det eller??

Jeg skal på første kontroll på tirsdag jeg, men gleder meg for da blir jeg kanskje litt betrygget om at alt er okei inni der...vet ikke jeg men..har nok endel "førstegangsfødende nerver" jeg også:) Spennende da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...