Gå til innhold

Mita85_13.05.07_ er du her???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! så jeg hadde fått en mail av deg men så den ikke før i dag! Sorry! Men det gikk ikke å svare på den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er her nå:) hehe.. så ikke det før nå.. hm.. gikk det ikke å svare? rart..

Skrevet

Jepp det sto at det var fult med mld der så du kunne ikke mota flere! men jeg vet hvem du er! haha

Skrevet

Den var litt stygg! men jeg er Jannikke! Jobber med Carina vet du! =)

Skrevet

Ja.. kan tenke meg det:) Jobba jo på hvaltovet du da:P

Skrevet

Jepp stemmer! jobber der enda bre sykemld nå! skal tilbake når jeg er ferdig i permisjon! hvordan går det med deg da??

Skrevet

Ahaa... her går det strålendes:) Termin samme dag å greier? 13 mai? hehehe.. Hvordan er formen din da? :)

Skrevet

Jo den er egentlig ganske bra. har hatt litt høyt blodtrykk så er sykemldt for det og bekken løsning! går til kiropraktor en dag i uka! det hjelper veldig! Jeg fikk ny termin 16 mai når jeg var på 3d men den ordinære er 13 så er vel den di går etter! så du hadde fått så mange???

Skrevet

Oki.. fikk 10 mai på 3d jeg.. Hm.. Alle som møter meg blir helt forbausa over hvor liten jeg er.. men jeg syntes jeg er blitt ganske stor jeg da.. hehe..den vokser noe sykt nå om dagen.. det merker jeg.. har en del vondt nederst.. som mensensmerter.. men er visst bare at jeg vokser.. hehe.. jeg vil ha sikkelig gooood å stor mage så jeg kans ette tallerken på:)hehe..

Så du at jeg sendte deg post?

Skrevet

Nei herregud... jeg leser alt feil i dag.. sorry..hehe.. skjer med syntes mitt da.. HUM:.. Jeg fikk vel 9 el 12 bilder på 3d.. husker ikke helt... men var ikke så fornøyd med den 3d der.. de har bedre 3d her hos JM mi.. de fikk 3d her om dagen:)

Skrevet

Hihi ja så stor mage har jeg! å det er slitsomt hihi. jeg er sliten og lei egentlig! vi var 13+2 og mista i sommer fikk feil medisinering på legevakta. men ble Gravid veldig kort tid etter så kjenner det på kroppen ja! nei jeg så bare den du sendte sist har du sendt en ny nå???

Skrevet

Huff da:( Det var jo ikke bra.. bra du blei fort gravid igjen da:) Jeg blei gravid igjen etter 2-3 mnd (tok abort da:( ) Sendte deg post nå ang msn:) hvis du har da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...