Gå til innhold

Ingen av de "gamle" igjen her????

Anbefalte innlegg

Det er jo egentlig kjempebra, for det betyr jo at de er blitt gravide. Hurra for dem. Men synes ikke jeg kjenner noen her??

Jeg har begynt utredning, og har store mistanker om at noe faktisk er galt. Spotter tidligere og tidligere, faktisk opp til en uke før ikm . Dette er visst ikke et godt tegn har jeg hørt. Noen som vet??

Go`lørdag.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8663669-ingen-av-de-gamle-igjen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja....

Jeg føler meg veldig gammel på dette forumet.( se nicket mitt - og jeg har laange og uregelmessige sykluser.)

På en måte er det jo kjempebra at de fleste jeg kjenner ikke er her lengre, men det er jo litt sårt å være blant de eneste som henger igjen her..

Jeg er på min første pergokur denne pp. Er vel ferdig utredet, og har fått konstatert pco, men egglederne er åpne og hormonbalansen er fin.

Sambos sædkvalitet kunne vært bedre, men det er i grunnen ingenting som tilsier at han ikke skal kunne befrukte et egg. Feilen ligger nok hos meg.

Skal vi holde samme vi "gammle" slitere??

Hei, vært ute og gått en tur..

Legen har ikke sagt så mye om spottingen, virker som om hun sier minst mulig før testene er tatt.

Jeg har det på samme måte som deg, føler virkelig at ALLE andre her inne blir gravide bortsett fra meg.

Og du da, 17 pp er heller ikke gøy. Ja vi får holde sammen.. : ) De jeg har holdt sammen med her tidligere har blitt gravide med an gang vi har begynt å følge hverandre, så la oss håpe du er like heldig hvis du følger meg. He, he..

Når har du ikm?

Jeg har neste fredag, men begynte spottingen igår. Grrr..

Klem

jeg er litt "gammel" kjenner igjen deg ihvertfall! 14 måneder har jeg vært her inne...

håper at det ikke er noe alvorlig galt da....håper de finner ut av det raskt, og at det blir bebi på deg in no time :-) jeg blir utredet for habituell abort, så jeg sliter den veien. Håper vi lykkes snart begge to :-)

Annonse

er kanskje ikke så gammel, hengt her siden november...og vært en tur innom 1.tri og nå er jeg tilbake her. (liker meg mye bedre her enn på 1.tri). Skal stå på igjen og et par måneders tid. Så jeg blir å se her fremover. Og følger med dere som er her nøye:-)

Lykke til snupper

he..he håper jeg er like heldig som dine tidligere følgesvenner. Det hadde vært fint!

(og selvfølgelig at du er like heldig tilbake)

Jeg har IKM ca 29 mars. Det er en laang ventetid før jeg vet om det ble uttelling denne pp.

Det er jo vanlig å spotte også når man er gravid, så alt håpet er kanskje ikke ute denne pp for deg? Men jeg kjenner din fustrasjon, vanskelig å holde mote oppe.

Gammel og gammel, jeg er ihvertfall her fortsatt, etter 11, snart 12, pp'er.

Jeg var hos gyn for å starte utredning denne uka, og fikk foreløpig gode nyheter. Alt så bra ut.

Tror tanta er rett rundt hjørnet, har begynt å spotte, og IKM er i dag. Så da skal jeg begynne med blodprøver denne syklusen, for å sjekke hormonnivåene mine. Blir spennende å se hvordan de er, og om jeg trnger litt hjelp med å regulere de. Sambo fikk henvisning til sæd-sjekk, og det skal vi også prøve å få tatt denne uka.

Så det skjer da noe nå! :o) Er vel da spira sitter, vel? Når man kanskje senker skuldrene noen hakk, hihi. :o)

Lykke til til alle gamle travere!!

heisann :-) jeg er nå litt gammel her inne med mine 15 pp her inne.... synes også at det plutselig dukket opp så mange nye navn at jeg ikke kjente noen igjen...men kjempebra at mange av oss som sliter også blir smelt på tjukka her inne :-)

har hengt her inne i over ett år jeg så kan vel betegnes som litt gammel;o) er i vår 12. pp nå offisielt men egentlig vår 18. pp...

er en del av oss som har fått spire, andre tar en pause osv=) håper at det klaffer for alle=)

Finr at det fortsatt er noen av de gamle igjen her da, så føler jeg meg ikke helt alene. Synes de nye som kommer inn såvidt rekker å presentere seg før de er blitt gravide. Supert for dem, men jeg synes vi skal bli bedre til å presse oss frem i køen. Ikke sant?

Godt at det er flere som er på vei til eller er under utredning. Det tar søren meg på ¨å være prøver.. Merker at sambo også synes det begynner å bli en tung belastning, han blir så lei seg på mine vegne hver gang tanta kommer. Jeg føler meg virkelig misslykket noen ganger, da jeg vet at feilen sannsynligvis ligger hos meg.

Men han er verdens beste, og jeg prøver heller å fokusere på hvor glad jeg er for å ha ham når det står på som værst med babytankene.

Lett er det ikke, men må bare prøve å fokusere på de bra tingene hvis ikke er jeg seriøst redd for å få en depresjon..

Noen andre som har det sånn?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...