Gå til innhold

Er alle klare for å føde her nå? (Psykisk/lei?)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klar!!!! Går bare å gleder meg til å få mer vondt! Sliter med å sove om nettene og har maserier annen hver natt, så jeg tror noe er i gang, men så forsvinner det etter noen timer. På tirsdag skal jeg på kontroll, og da skal jeg spør om de kan sjekke om det er evt åpning, om disse maseriene er til nytte eller bare plage. Håper inderlig hun gjør det!

Annonse

Er veldig lei nå, men føler ikke at jeg er mentalt klar for nestemann enda, nei... Men er rett og slett dritt lei av å være gravid nå... Av de siste 31 mnd har jeg vært gravid 17 av de... Og det er nok...

Men skjer det så skjer det... Har jo 4 uker igjen enda, men...

Jeg gleder meg til å få ut det lille knøttet i magen min, men stortrives som gravid, og har kun hatt BL som eneste "plage" i svangerskapet. Anser meg som veldig heldig der:) Men det er klart det hadde vært kjekt å sluppet å gå så veldig mange dager etter termindato!!! Blir spennende å se...

Jeg vil møte den som bor i magen min!!! Skjønner ikke hva som går av meg om dagen, jeg, men det ser ikke ut til å gå over.. jeg er så utolig lei, og vil bare bli ferdig!!!! men her er det heldigvis, for knøttet, stille som i graven:) har termin 28 april, så det er LENGE igjen, og jeg kommer til å bli gal hvis jeg ikke finner et annet fokus snart... Alt er klappet og klart, og det er tydeligvis ikke et lureste jeg har gjort.. hva skal jeg finne på de siste 6 ukene da?;p

"syt og klag" det her, jaja...

Hmm... er i klart mindretall her skjønner jeg... Det er ikke mange dagene igjen til termin, og er ikke helt mentalt klar tror jeg...kjente et godt trykk mot bekkenet nå, og tenkte bare ånei, jeg vil ikke, ikke enda!

Selv om jeg absolutt gleder meg til å se og holde barnet;-) Gleder meg bare ikke så veldig til å få han ut....

Annonse

jeg forbereder meg mentalt på fødselen ved å lese om d!syns d hjelper veldig...blir mere virkelig på en måte..rart,man venter såååå lenge,og så plutselig er tiden inne!!Så jeg har lest alt jeg kan om fødsel og barseltid i alle bøkene jeg har.

Du er nok mere klar enn du tror!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...