Gå til innhold

1.natt med avvenning!slik gikk det:

Gjest

Anbefalte innlegg

Uff,dette er IKKE morsomt altså!!men men..

Jeg la meg kl.9.tenkte jeg skulle være godt rustet til kamp:) brukte litt tid på å sovne ig når jeg akkurat nesten sovnet så begynte lille gutt. Han skrek,jeg la han ned osv..tok ham pp,trøstet litt,han fikk litt vann,jeg la han ned igjen.men han fikk ikke så mye pupp etter kveldsgrøten så tenkte han kunne få resten da,så han fikk pupp 22.30..ble litt irritert på meg selv, for tenkte at nå har jeg ødelagt hele greia.men han er ikke av de største babyene, 7060 og 8,5mnd.har liksom ikke så mye å ta av så får litt dårlig samvittighet.men han sovna da i 22.30 tiden..

han våknet igjen 2.10 og var helt gråteferdig..har ikke telling på hvor mange ganger han sto i senga jeg la han ned og så la meg ned selv sto opp igjen etc..han drakk heldigvis vann..nå skal det sies at denna gutten har fått ligget mye i senga til mammaen sin så nå tok jeg bort både sengekos og pupp.jeg tok han opp og trøstet og han hylskrek når jeg la ham ned igjen..han sovnet tilslutt 3.30 i sin egen seng..

så var det på`n igjen 4.15..akkurat samme gjorde jeg som de andre gangene.han sovnet rundt 4.0,våknet igjen 5.15,sovnet 5.0 og sov til 7.15,da fikk han pupp og kos i mammas seng:)

jeg er fornøyd med natta egentlig.selv om jeg ga han mat 22.30..håper på en bedre natt inatt!stoøt av meg selv:)

ha en fin dag.idag blir det shopping for den lille familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du var flink jeg! Simen nattavvente seg selv, men vi må avvenne ham fra å sove i vår seng:S Det skal vi ta neste helg. Gruer meg litt ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært veldig flink :-) Jeg gleeeeder meg til vesla her blir nattavvent, men vi utsetter det til vi er ferdige å reise. Vet ikke om det er dumt eller smart, men ser for meg at det blir så mye omstilling, at puppen kan være grei å ha de ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) men tror dere det er dumt at han får litt pupp før jeg legger meg?så kan jeg heller ta det vekk senere..er litt usikker..skal dere reise mye?ja,hvis det blir mye og også døgnforskjell i tillegg så er det kanskje ikke så dumt..vi reiser en del vi og,men det er bare oslo-bergen,så han får greie seg uten nattmat der borte og::) man gjør det når man føler seg klar for det og når man føler tiden er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt engasjert i dette med nattavvenning, siden vår har vært uten melk 8 netter..(Jipppi) Vi fant ut at det med melk når vi legger oss ikke var så lurt, barnet kan bli forvirret og lure på hvorfor det får da og ikke neste gang det våkner. Så syntes det var bedre å kutte ut alt med en gang. Men ammer hyppigere på dagen enn tidligere, han er ikke særlig flink å drikke vann..Dette var hvertfall helt riktig tid og måte for oss å gjøre det på, men det viktigste er hvertfall å gjennomføre og å være konsekvent! Lykke til med de neste nettene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...