Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Kl 01.49 10 mars 2007, 3 dager før termin kom lille vakre Isabel til verden, velkommen til verden lille venn =) Hun veide 3535gr og var 48 cm lang. Kl 17.40 fredag den 9 mars gikk vannet her hjemme. siden det rådet usikkerhet om hodet var festet ordentlig bar det i vei med ambulanse til sykehuset. Vel der framme ble det konstantert at hodet var festet så da var det opp å gå. Men skuffelsen var stor, jeg hadde ikke ei eneste rie og fikk beskjed om at dem ikke kom til å sette i gang det før etter et par dager. Vi ruslet litt rundt på sykehuset en stund og vurderte å reise hjem, men fant ut at vi skulle bli natten over. Kl. 23.00 skjedde det noe, da var riene igang med 2-3 minutters mellomrom. kl 24.30 hadde jeg 3-4 cm åpning og riene kom tette og var lange. Ikke en pause. 01.15 går jeg i badekaret, men merker fort at jeg må presse. Står opp og har 7-8 cm kl 01.30 og vi går inn på fødestuen. Rekker så vidt å puste inn et par ganger av lystgassen da jordmor roper at der er jammen hode. Barnepleier rekker ikke inn på fødestuen før det hele er over og jordmor måtte kaste hanskene. Hun rakk hverken å få på seg dem eller finne utstyr før lille Isabel er ute. Kun ei press vee.Revnet ikke noe så jeg slapp å sy. Tenk at alt kan gå så fort, det hele var over på under 3 timer. Nå bare nyter vi dagene hjemme og koser oss masse. Lykke til dere andre fødeklare =) Premien er stor =)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 For en fantstisk fødsel! Gratulerer så mye med prinsessen:)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Så fin fødsels historie" hørtes ikke ut til at jeg trenger å grue meg hvis jeg kunne fått det like lett =) Gratulerer sååå masse med isabel =) Og kos dere.
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer så mye med ei vakker jente; og takk for en fin fødselshistorie (Min tur i dag:-) Lykke til videre!!
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer så mye med den lille jenta!! Kos dere masse=)
kfitjar Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer så mye med prinsessa deres! Så bra at du hadde en så flott fødsel! Kos dere masse fremover og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå