Gå til innhold

Anbefalte innlegg

at vi hadde fått en liten jente. Jeg drømte at jeg var i syvende himmel og gikk bare rundt med babyen i armene. Vi ble enige om at hun skulle hete Kristin og hun var så skjønn. Når jeg våknet og skjønte at det bare var en drøm fikk jeg tårer i øynene. Det var liksom så virkelig når jeg lå der og drømte.

Er det flere som har slike intense drømmer eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8663188-i-natt-dr%C3%B8mte-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en utrolig fin og vakker drøm, martine! Skjønner at du fikk tårer i øynene når du våknet. Jeg også har hatt den typen drøm en enkelt gang eller to - det er så utrolig livaktig. Tror nok at drømmene våre "speiler" det som beveger seg i våre tanker og det er unektelig mye både bevisste og ubevisste baby-tanker i mitt hode om dagen - sikkert i ditt og! Men drømemr er jo noe som vitenskaper ikke vet så mye om og det kan jo være de har en annen funksjon - å forutsi noe som skal skje! Jeg håper det for deg! Kristin er i øvrig et nydelig navn, synes jeg.

Hei martine-

kan godt forstå at det ble en sterk drøm, ja.. Skuffelsen blir så stor når man våkner .

Jeg har de siste månedene drømt en del at jeg fremdeles er gravid, etter MA/fødselen i uke 22. Ganske vondt når jeg våkner opp til virkeligheten igjen....

Vi får håpe at drømmene våre til slutt blir virkelighet :-))

Klem fra

Hei Martine!

Du er nok klar for en baby ja. Håper underbevisstheten din virkelig jobber med kroppen din nå, slik at drømmen blir til virkelighet.

Selv driver jeg mest med dagdrømmeri. (men de er sterke de også da) !

Men dattera mi på 16 drømte her om natta at jeg fikk en liten gutte-baby. Og han var visst veeeldig søt. (liknet på storebror når han var liten, bare litt lysere i håret). Hun så ham først som baby og deretter som ca 2-åring.

Og jeg velger å tro at både du og dattera mi er sann-drømte ! ! !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...