Gjest Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Her er det fortsatt vinter, ligger på en -2 -5 grader og i dag er det snø ute. Ellers regner det gjerne mye. Jeg har noen vintersko osm jg bruker, men nå er de vonde å få på og gå med. Tærene blir skvist sammen så det er en pine (vann i beina) føles det som. Jeg har kjøpt sandaler, sånne med regulerbare remmer på som jeg kan bruke på jobb, men det går jo ikke an å bruke dem ute! Min mann sine sko blir altfor store igjen foreløpig, såååå mye vann er det ikke enda. Og å kjøpe nye blir liksom ikke så kjekt, det koster jo. Hva gjør dere andre som har vokst ut av vanlige sko?
miapia Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Kjøpte skinnstøvletter i begynnelsen av graviditeten av erfaring. (Vider seg ut). Sist lånte jeg noen gamle sko siste ukene av en venninne med større føtter...
Seriøst Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Jeg gikk faktisk kun i sandaler forige graviditet, selv om det var høst på slutten.. Men jeg kunne ikke gjøre noe annet, føttene mine fikk ikke plass i noen sko. Skulle på stor flott jubileumsfest med jobben i grieghallen, og gjett hvem som måtte gå i finkler med sandaler.... Følte meg ikke lur da, men kunne ikke akkurat gjøre noe med det... ;-)
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har kun gått i sandaler på slutten med de to andre (født i sept og okt), men da var det bare litt surt og regn, nå er det jo snø! Kan ikke gå i sandaler da ;-) Får håpe våren kommer fort!
shr&e&lillesusanne Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Ville kjøpt meg noen sko med "treskoprinsippet", jeg. Bare til å gå rett inn i, men tette også + at de kan jo brukes seinere. Noen sko å kjippe ut etter posten med, liksom =)
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Hmmm, den var ikke så dum. :-) Ikke det ideele for å leke ute i snøen med, men bedre en sko som klemmer i stykker føttene.
Kosego&Lille'n Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Sier bare "snowjogger"!! Husker du de?? Hehe, kanskje ikke så veldig vakkert?? hehehe
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Neeeei....? :-) Hvordan ser de ut da? Navnet var kjent, men... Klarer ikke å se dem for meg nei.
Kosego&Lille'n Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 hehe, sånne som var så populære på 80 tallet, helst pastellfarget. De var veldig myke, kjentes nesten ut som boblejakkestoff. Haha, skikkelig bra forklart! Mange gamle damer og narkomane bruker sånne fremdeles.
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Ahhh... Sånne ja! :-) Nei, tror jeg heller går for at det blir fort vår jeg, hehe...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 Dem har jo kommet me en ny form for snowjoggers, dem heite moonwalkers, dem va faktisk ganske in i fjor, eller va d for 2år sia. Uannsett, d e jo ikkje så nøye, traske rundt i moonwalkers'n mine heile tia, drit behageli:) Hadde ikkje klart meg uten di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå