Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Noen som har Stokke-vogna...? Hvilke erfaringer har dere?
*Lenemor* Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Har xplory 07 mod. er kjempe fornøyd med den til mitt bruk (som shopping trille og i byen) Egner seg best ifra 1år og oppover
paula28 Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Hei! Vi har Xplory med sportsdel, ikke babybagen, og er veldig fornøyd. Ser at lenemor her sier den egner seg best fra 1 år og opp, men bruker man babyinnlegget som følger med, går det fint selv om barnet er yngre. Jenta vår var 6 mnd da vi tok vogna i bruk, og det ser ut til at hun trives godt i den, og hun sover godt der også. Vogna er nok mest en "asfaltvogn", men du kan "slå sammen" hjulene slik at vogna trilles på to hjul, og da kommer du fint frem om underlaget er veldig ujevnt. Jeg har brukt vogna i all slags vær, vi har vinterpose i, og regn-/stormtrekket beskytter maksimalt. Jeg vil anbefale deg å gå og prøve vogna hos forhandler og be dem demonstrere den for deg. Og se på www.stokke.com og www.xplory.com. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Vi tenker å kjøpe Stokke med bagdel å bruke den fra dag 1. Har noen av dere gjort det?
tina 79:) Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Du kan "låne" stokkevognen på babyshop mot et depositum hvis du er i tvil. Jeg har ikke vognen selv, men en venninde har brukt den fra dag 1, og elsker vognen. Den lille gutten hennes stortrives i den!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 har både bag og sportsvogn stokke xplory. kjempefornøyd!!!!! den er super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå