kakristine Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 kor lei æ e av å gå gravid nu.... e på 7 dagen over tia, e stor å svær, klara så vidt å tørk mæ når æ har vært på do.... nu vil æ bære ha dennan ongen ut!!! fleire så kjenn sæ igjen eller??
lille-my Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 uff!! Føler veldig med deg!! Jeg kjenner meg ikke helt igjen jeg da, har igjen 8 dager til termin, men skjønner at du er lei nå ja.
<3 3 tette <3 Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 jeg er 2 dager over . sitter inne tar ikke tlf og svarer ikke på meldinger ' gråt når jeg våknet i dag ikke fordi jeg er så lei eller har det så ille men pga alle som ikke lar meg være i fred og over alle de dumme spørsmålene jeg får .
genoa Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Hei, jeg er også 7 dager over, og det er ikke noe morsomt nei. Spesielt fordi legen min var overbevist om at jeg kom til å føde før tiden. Lillejenta ble født 3 dager før i en utrolig rask og ukomplisert fødsel, så vi håpet på det samme nå. Men, nei da. Åpning i en måned, var på sykehuset natt til torsdag med rier som stoppet opp og har nå 4 cm åpning, men minsten har visst bestemt seg for å bli der inne! Det er ganske frustrerende. Men, på en måte er jeg mer komfortabel med situasjonen og roligere nå enn jeg var for to uker siden. Da var jeg bare LEI! Nå har jeg liksom forsonet meg med at jeg kommer til å være gravid resten av livet (det er sånn det føles!). Lykke til, det er jo ikke så lenge til de kommer nå siden vi allerede er en uke på overtid!!!
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 jaaa, føler med deg! men du er nok enda mere lei enn det jeg er.. jeg har termin i morgen, men ingenting ser ut til å skje forløpig...
kakristine Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2007 takk før mange støttende svar, å d e så godt å vette at du ikje e aleina =) så nu får vi bære håp at d skjer nåkka me alle oss her så e så lei, å sliten av alle telefonene å sms"ene fra alle som lurer på om d ikje e skjedd nåkka ennu??grrr blir så irritert altså.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Føler så med deg, er selv 9 dager over i dag. Like deprimert hver morgen når jeg våkner og det ikke har skjedd noen ting i løpet av natta... Og, så syntes jeg at jeg har blitt så utrolig mye tyngre disse siste dagene også, så alt er tungt! Både å gå, sitte og spesielt å ligge og skulle snu seg. Begynner å miste troen på at fødselen starter av seg selv egentlig, så nå går jeg bare å venter på at jeg skal på overtidskontroll på torsdag. Jeg trodde faktisk ikke det skulle ta sånn på å gå over, men jeg føler meg helt kjør jeg, både fysisk og psykisk. Har heldigvis hatt et kjempefint svangerskap uten noen spesielle klager, så har ikke vært lei inntil nå de siste to ukene.
kakristine Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2007 æ går også bære å venta t torsdag ska på overtidskontroll då, å då bi æ mestsannsynlig satt igang,håpa vi.... offf d ska ikje vær lett dettan...
SurferMamma Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Ah, godt å se det er flere som meg her.. Bare tre dager over, men føler meg helt i unntakstilstand, gråter når jeg våkner etter en natt hvor jeg var sikker på at noe skulle skje, men nei da. Så nå er jeg sikker på å måtte gå to uker over og ha verdens lengste og verste fødsel. Jeg som har vært så positiv i ni måneder nå....Sola stråler ute og jeg bare gjemmer meg inne og skjønner ikke hvorfor jeg er så pessimist og uttafor. Helt latterlig igrunn, for vet jo at det kommer til å skje innen max to uker. Men det er liksom helt absurd å gå å lengte etter noe som gjør kjempe vondt...Sikkert full av hormoner og mangel på søvn... Vel, vi får holde fokus jenter. Får ta meg en gåtur med ipoden på øret og litt oppmuntrende musikk. Hvis jeg kommer meg ut av denne stolen.. Stå på alle sammen, snart er vi i mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå