Gå til innhold

I dag er det en uke siden el og

Anbefalte innlegg

jeg har regnet ut termin, som blir i beg av desember. Tja, det vil bli årets flotteste julegave det. Hadde, husker jeg, i fjor på denne tiden kvaler, for å få en unge så sent på året, men hva er vel det for noen tulleproblemer? Det er jo flott å bli født i desember, sist på året og alt...

Jeg har startet jakten på symptomer nå jeg for fullt. Og ja, puppene er skrekkelige ømme, sikkert mer ømme enn vanlig, tror jeg nok...Kan desverre ikke se om de er blitt større, men sikkert det og. Jeg har ingen mensmurring da, men det er det jo ikke alle som får. Trett, er jeg det da? Tja, kanskje en smule, må jeg innrømme. Metallsmak? Nei det har jeg jo ikke, men har, når jeg tenker meg om, aldri hatt det, og jeg har vært gravid 5 ganger. Andre symptomer? Svetting, men det gjør jeg vel kanskje sånn til hverdags da.

Så er det bare å håpe at symptomene vil forsterke seg og komme flere og flere framover,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8663006-i-dag-er-det-en-uke-siden-el-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Agne!!!!

Desember barn er de vakreste som finnes=D. Har ei nydelig datter på syv, som er minst i klasssen- men ikke lider noen nød av den grunn, og bursdag i desember jeg også....

Symptonjakten, ja.. er i full gang her i huset også. Finner mange av dem jeg også, så kan kose meg med tanken om et lite nurk i desember ennå noen dager til! Satte meg akkurat på lista til skifer - med et desperat ønske til julenissen. Kanskje han hører oss hvis vi roper høyt i kor?

Krysse fingrene for at tantene har tatt seg en langtur, alle sammen!!!!

Nå må jeg le litt altså. Jeg husker godt vi hadde en tråd i fjor på om det var lurt å få desemberbarn. Kanskje vi rett og slett skulle stoppe prøvingen en pp for å slippe desemberbarn. Snakk om tullete tanke.

Symptomene dine er flotte Agne. Skal vedde på at det dukker opp flere etter som uka går. Tror vi har ikm sånn ca samtidig. Måtte tantene våre dra lagt avgårde og dukke opp igjen sammen med julenissen :-)

klem fra

En positiv ting med å få barnet sent på året, er at vi som foreldre faktisk er et år yngre ved skolestart, konfirmasjon osv enn vi ville vært dersom barnet blir født på nyåret. Så heng i jenter, når disse barna kommer opp i vår alder, vil de være svært fornøyd med å være født sent på året (den siste av vennene som blir 40 osv...).

Lykke til!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...