Gå til innhold

Samsyn og millapril?

marihøne ♀07 ♀09

Anbefalte innlegg

Hei.

Ja jeg håper virkelig at dere ikke kommer på neste treff. Håper det skjer noe for dere begge denne uka.

Vi har vært på sykehuset i dag og frøkna har gått opp 75 g siden torsdag. De var veldig fornøyde og nå er vi skrevet ut fra sykehuset for godt. Deilig. Det har vært en stressende helg med soving, amming, flasker og pumping. Nå skal vi bruke noen dager på å få litt rutine og så komme oss ut i den store verden. Har fremdeles planer om å komme på treffet neste uke.

Klem og masse gode tanker til dere alle sammen:)

Fortsetter under...

Jeg har sømfart hele leiligheten etter fødestøv... og jeg tror jeg har klart å finne litt i noen kriker og kroker... sender en posjon til dere hver... med ønsker om at det snart skal skje noe... jeg vet hvordan det er... gikk 9 dager over......... Vi krysser fingre og tær både jeg og Benedicte

Samsyn og millapril: Sender over fødestøv dere kan låne, jeg trenger det ikke helt enda***************************************************************************************************************************************************************Håper det skjer noe hos dere snart, må være slitsomt og gå å vente.

Tvi tvi og lykke til!!

Ser at millapril fortsatt henger her i dag, men jeg ser ikke at samsyn har vært inne i dag, vi får håpe at hun er på Ullevål!

Jeg saster på at millapril får fange opp alt fødestøvet først, og så kaster jeg meg over det etterpå.

Jeg har vært hos legen i dag, og han trodde jeg kom til å føde innen en uke, men han hadde selvfølgelig ingen garanti...

Annonse

er her jeg desverre :-)

Har vært hos jordmor i dag, og hun har bestilt time på poliklinikken i morgen halv to...hun frykter svangerskapsforgiftning.,...

Har fått høyt BT og masse vann i kroppen...men har heldigvis ikke proteiner i urinen da. Men uansett så takker jeg ikke nei til en ekstra sjekk nei :-)

Snuppa er jo også så innmari aktiv i magen så jordmor begynte å lure på hva som var opp og ned på henne i dag...så da blir det ultralyd også på oss i morgen...håper jeg får vite litt om hvor stor hun er da... spennende..

ringte mannen min i sta og sa at han måtte ta litt fri i morgen...hehe han begynte nok å svette litt da....lurte på om ting var på gang stakkars.

Må visst lære meg å ordlegge meg litt mer humant mot han om sånne ting :-)

Hehe du må ikke skremme stakkars mannen på den måten da, du vet jo hvor skjøre de er for tiden ;-)

Håper det ikke er svangerskapsforgiftning, det er vel det siste du trenger nå. Synes du har hatt nok styr i svangerskapet jeg, men som du vet så er det jo bestilt en superlett fødsel til deg, får bare håpe bestillingen har gått igjennom! Husk; pust med riene, ikke mot (får ikke sagt dette nok ;-)

Ellers så lurer jeg på om jeg skal starte å ta veddemål på deg og Millapril. Jeg starter og setter en tier på at Millapril føder på torsdag (jeg vet jeg sa onsdag men en kvinne kan da ombestemme seg). Du følger etter med lørdag. Sånn blir det bare :-)

uff må jeg vente helt til Lørdag?? :-)

Her er alt fremdeles veldig stille og rolig. Våknet av et par kynnere som satte seg litt i ryggen men ikke særlig vondt og kom bare et par ganger... men håper de sjekker modning og sånt på ullevål i dag da.

Og at det ikke er svangerskapsforgiftning jeg holder på å få.. :-)

Ønsker deg også lykke til i dag og håper virkelig at det ikke er svangerskapsforgiftning.

Blir jo spennende med UL i dag også, og se hvor stor jenta er!

Vi fikk skikkelig bra service sist vi var på Ullevål. De tok seg sååå god tid til å gjennomgå hele babyen og alle mål. Var veldig rart å se en så stor baby (uke 38) på UL.

Og jeg som hadde håpet at samsyn og millapril ikke var her i dag...

Selv hadde jeg noen kraftigere kynnere i går kveld (tok meg til og med noen runder i trappa), det var noe i natt også, men det dabbet av...

I dag har jeg vært ute i solen og prøvd å gå så mye at kroppen skjønner at det kan være greit å sette i gang nå. Jeg har til og med fått nok av redebyggingen, og handlet nye kule gåsko med demping og solbriller til meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...