Gå til innhold

barnepike??


(gullet)

Anbefalte innlegg

er d mange som har hadt barnepike til den lille??? vår har vært en del hos besteforeldre... de ber nesten på kne for å få ha han av og til... han storkoser seg der og merker ikke at vi drar engang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har kun vært hos besteforeldrene i noen timer når jeg har vært hos frisøren/tannlegen. Ellers så har hun vært vekke 2 søndager á 4 timer slik vi fikk sove ut litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså barnevakt?

 

Har hatt mange ganger, både dag og natt. Alltid enten sambos foreldre eller mine, eller tanter/onkler. Tassen storkoser seg og er mye snillere med dem enn han er med oss! Mistenker det er fordi han blir dullet med fra han kommer dit til vi henter han...

 

Skal ha barnevakt i natt og det blir helt nydelig å få sove hele natten og morgenen! Om tre uker skal sambo og jeg en langweekend til England og da skal Sigurd være hos bestemor og bestefar. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrids mormor har passet henne tre timer en kveld vi var på julebord og et par timer en ettermiddag vi skulle ut og handle på Ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt barnevakt i litt over en time, jeg... Det var sist onsdag. Skulle ut på kafe med noen venninner og mamma skulle passe. Men den kvelden var Karsten kjempesutrete, hadde feber og ville ikke sove. Tok sjansen på å gå ut, han sovnet akkurat da jeg gikk ut av døra. Men han hadde begynt å gråte rett etter at jeg gikk, og holdt det gående en time. Så da fant mamma ut at det var best å få meg hjem igjen... Får satse på at tassen er i bedre form neste gang jeg prøver meg med barnevakt.

 

Men har vært endel ute allikevel, pappaen og jeg bytter på å være "barnevakt"! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...