Gå til innhold

Juni: Hei alle sammen:) Jeg har byttet nick:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oysann.. klarer jeg å huske det da tro? hmmm... Får gjøre mitt beste da hehe

 

Ha en god dag! Nå skal vi på nordbyen å shoppe!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...det går nok så bra så...jeg skal også prøve å huske på at jeg en gang var Mathias *22.06.06*:):)hihi

 

Heldiggrisen...shoppe da gitt...sitter her på jobb på Hvaltorvet jeg...usj...i finværet!:( vil uuuuut!! er jo ingen som vil bestille reiser i dette knall været!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. mye gøyere å shoppe enn å jobbe ja :)

 

Jaaa så knallvær ute, bortsett fra den foraska vinden! Blåser jo nesten storm jo. Utrolig kjipt å sitte inne når sola skinner ute, men kan jo ikke ta Mathias ut i denne vinden :(

 

Ååå.. skulle gjerne vært innom hos deg å bestilt tur jeg! Er såååå sydensyk atte gurimalla.

Tidligere var vi i syden 1-2 ganger i året. det skjedde bare ikke at vi ikke var på tur minst 1 gang i året. Meeen nå har jeg ikke vært i syden siden september 2004, og er sååå dårlig etter å dra.. Forbaska pengedrit altså hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...ja...det var de pengene da:( jeg leiter og leiter, men finner de søren meg ikke:( pappa`n min bor i Spania og har gjort det siden jeg gikk på barneskolen..så har vært der en del ganger liksom...og må jo nesten dra dit i feriene føler jeg...vi slipper som regel veldig billig unna med ferier dit, men jeg har såååå lyst til å reise andre steder også:) vi har to store problemer bare...penger og ferie...samboeren min har bare ferie i felles ferien:( jeg vil jo til Thailand igjen!!! eller Brasil, India etc...altså...kunne reist hvor som helst jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...