Snoopy 29.03.07 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Jeg skal egentlig til jordmor for kontroll på tirsdag, men hun er syk. Så jeg skal til en gynekolog isteden. Tror dere han sjekker for åpning da ? eller når pleier man å bli sjekket ? kun når man henvender seg til føden når det er noe spesielt ? Takker for svar...
Snoopy 29.03.07 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2007 *DYTT* PLEASE HJELP !! Når ble dere sjekket for åpning da ?
ninsoer Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 jeg har kun blitt skjekket når d ha vært noe spesielt.. ha blitt skjekket i uke 26 og 32.. ikke siden.. er i uke 38 nå.. hær skjekker ikke JM eller legen om d er åpning på vanlige kontroller. tror de fleste blir skjekket for at de ønsker d selv eller at d er noe spesielt..
Snoopy 29.03.07 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2007 Takk for svar.. greit å vite hva som skjer til tirsdagen. plutselig skal jeg til noen andre enn jordmor.. blir så usikker da... er så vant med hu jordmora mi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå