Gå til innhold

Termin i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men her sitter jeg. Noen flere? :) Send meg fødestøv noen - please! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin i morgen, men ingenting skjer jo! :( jeg kan sende deg litt fødestøv, men må beholde litt selv også altså;) **************************************************************************************

**************************************************************************************

**************************************************************************************

lykke til Magicka!!

Skrevet

Takk det samme!!! :D Kanskje blir vi mor begge to i løpet av neste uke? :)

Skrevet

Hei på deg igjen! Plutselig hadde du termin, sender MASSSSSSSSE støv, akkurat som jeg har møe av det liksom... Men kan være jeg har det uten å være klar over det! Lykke lykke til. Håper så for din del at fødselen snart kommer! Jeg har enda 10 days 2 go... Men, jeg er jo innenfor termin, så alt kan skje :o)

Skrevet

Tusen takk!! :) Jeg skal sørge for å sende over alt overflødig fødestøv + litt til ved din termin, jentejente80fødeklarogstor! :)

Alt kan skje - når som helst :)

Skrevet

gratulerer med termin i dag! :)

håper det blir action snart da! :)

er begynt å blitt lei nå, jeg...

Skrevet

takk!! :D ja, det får vi håpe!! håper vi slipper mye overtid, det er nok ikke noe gøy nei...

Skrevet

Termin i dag jeg også!! Var på sykehuset i går for en ekstra sjekk med tanke på sv.skapsforgiftning og fikk ul, babyen lå helt nede og legen syns det var rart hverken slimpropp eller rier var begynt! Regnet med det ikke var mange timene igjen! men det var i går kl.13 og nå er det lørdag, og merker ingenting!! Lykke til, håper det skjer noe hos oss alle snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...