MissAntrop Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Men her sitter jeg. Noen flere? Send meg fødestøv noen - please!
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 jeg har termin i morgen, men ingenting skjer jo! jeg kan sende deg litt fødestøv, men må beholde litt selv også altså ************************************************************************************** ************************************************************************************** ************************************************************************************** lykke til Magicka!!
MissAntrop Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2007 Takk det samme!!! Kanskje blir vi mor begge to i løpet av neste uke?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Hei på deg igjen! Plutselig hadde du termin, sender MASSSSSSSSE støv, akkurat som jeg har møe av det liksom... Men kan være jeg har det uten å være klar over det! Lykke lykke til. Håper så for din del at fødselen snart kommer! Jeg har enda 10 days 2 go... Men, jeg er jo innenfor termin, så alt kan skje )
MissAntrop Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2007 Tusen takk!! Jeg skal sørge for å sende over alt overflødig fødestøv + litt til ved din termin, jentejente80fødeklarogstor! Alt kan skje - når som helst
m@rie82 Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 gratulerer med termin i dag! håper det blir action snart da! er begynt å blitt lei nå, jeg...
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 takk!! ja, det får vi håpe!! håper vi slipper mye overtid, det er nok ikke noe gøy nei...
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Termin i dag jeg også!! Var på sykehuset i går for en ekstra sjekk med tanke på sv.skapsforgiftning og fikk ul, babyen lå helt nede og legen syns det var rart hverken slimpropp eller rier var begynt! Regnet med det ikke var mange timene igjen! men det var i går kl.13 og nå er det lørdag, og merker ingenting!! Lykke til, håper det skjer noe hos oss alle snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå