Gå til innhold

Oppfølgingstråd til Lykkeliten!!!! (,"o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige begynte å bli så lang.. ;)

Hvordan går det med deg, Lykkeliten?? Vi er så spente vi jentene dine, vettu.. :)

Tenker masse på deg, og håper du har kommet deg litt og fått samlet litt krefter igjen... *stor klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint med en ny tråd, ja. :)

håper det er blitt baby nå!! har tenkt masse på lykkeliten. stakkars. håper det har skjedd mer, det var jo så spennende nå! :)

Skrevet

Ja.. og håper hun slipper en ny runde med 17 timer med veer uten at det skjer noe.. Himmel, det kan jo ta motet fra de fleste... :-o

Skrevet

hmm..tar sin tid dette...

Skrevet

Ja.. enten så samler hun krefter, eller så er det (forhåpentligvis) igang igjen.. og denne gangen på ordentlig.. :)) *krysserfingre*

Skrevet

Wæhhh detta begynner å ta tid syntes jeg!

Skrevet

Hei alle sammen!!

de siste døgnene har vært slitsomme med mye vondt, og lite søvn. er skikkelig sliten.....

riene har vært helt fraværende, tilogmed kynnerne... selv babyen har vært roligere enn vanlig.

eneste som har minnet meg om at jeg nærmer mg fødsel er små blødninger sammen med masse seigt guff.

men motet er bedre idag, og har bestemt meg for å prøve å holde meg mest mulig aktiv for å sette igang ting igjen...

idag har jeg vært på festningen her i halden... gått i trapper!!! kynnere begynte umiddelbart. etter det kjørte vi på humplete vei... da ble de brått mer slitsomme og litt vonde med fryktelig nedtrykk.

akkurat nå kommer kynnerne med 5 min mellomrom, de er litt ubehagelige, murrer nedover forran i magen, og det strammer i ryggen.

håper det ikke stopper opp, og at de går over i rier!

Takker så mye for at dere følger med meg;) forresten, hva skjer med mayaya? er det noe på gang der??

klemmer;)

Skrevet

å, så det har ikke skjedd noe enda? kjedelig å gå sånn og vente. krysser fingrene for deg! :)

og for alle andre fødeklare her! ;)

har ikke hørt mer nytt fra mayaya, er veeeeeeldig spent på hva som skjer. kanskje hun føder??!! blir spennende å se!!

:)

Skrevet

Får da endelig håpe at det setter igang skikkelig nå, slik at du blir ferdig.. Må da tære på kreftene, motet og humøret å gå sånn, vet jeg..?!

Aner ikke hva mayaya holder på med.. svarer ikke på pm heller, så muligheten for at noe er på gang er vel ganske stor, ja.. :)

Føler meg litt snytt da, iom at hun da sniker i køa.. ;)

Skrevet

oppdatering herfra.. vet ikke om jeg tør være optimistisk nå,,, men her er det muligens igang igjen. har sammentrekninger hvert 4 -5 min, og de blir kraftigere. kryss fingrene for meg

Skrevet

Jeg håper virkelig for din skyld at det endelig er i gang og ikke stopper opp. Kjempe kjekt at du holder oss oppdatert!

Lykke til videre!

Skrevet

ååhh.. nå håper jeg VIRKELIG at du får det overstått, lille venn.. *kryssekryssekrysse*

Venter i spenning på oppdatering :))

Sender deg masse krefter og energi sånn i tilfelle.... *********************************************************************************

:))

Skrevet

Lykkeliten?? Hur mår ni?? *tenkerpådeg*

Skrevet

Bør være noe nå vel... iogmed at vi ikke hører noe mer...? eller?!?!

Skrevet

Håper det... for hennes del.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...