Gå til innhold

lange dager ikke bra for babyen?

katari

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og mannen min solgte huset og flyttet en time vekk for å ta en jobbmulighet som dukket opp. Det vil si vi har eget firma og tok på oss ett oppdrag i ett annet fylke. Vi skal drive en restaurant som daglig ledere, men skal jobbe mye i restauranten. Det var omtrent på samme tidspunkt at vi fant ut at jeg var gravid og nå dukket det plutselig opp masse og bekymre seg for. Jeg er ca 16 uker på vei men i og med at vi er i startfasen med restauranten blir det så fryktelig lange dager. nesten 10-12 timer hver eneste dag. Jeg merker at jeg blir veldig sliten og matlysten er fortsatt ikke på topp. Blir litt bekymret for babyen min siden jeg aldri klarer og koble av. Siden vi jobber sammen så er vi sammen hele dagen, men det er som kollegaer. Nå som jeg skal på ultralyd og legetimer etterhvert skulle jeg ønske han kunne være med, men det sier seg selv at begge to ikke kan være borte samtidig. Vi er på en måte de som skal hoppe inn når noen ikke kan slik at vi skal spare timer og lønnskostnader for det firmaet som leier oss inn. Og dess mer jeg er borte dess mer må han jobbe for at ikke vi ikke skal bruke av de som koster ekstra penger( Vi får en fast sum uavhengig)) Jeg er fryktelig redd for hva som kommer til å skje når tiden nærmer seg termin. Merker at jeg trenger mye mer nærhet nå, og er ekstra følsom.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...