vinterjente81 Skrevet 17. mars 2007 #1 Del Skrevet 17. mars 2007 hei.vi skal ha fest for jenta vår i midten av april.jeg har aldri stelt i stand en fest på den måten så er veldig intressert i litt tips om hvordan vi kan gjøre det litt fint og høytidlig... vi skal verken ha dåp i kirken eller fest gjennom humanetisk-kun fest-men vil gjøre det vakkert allikevel.... send meg gjerne ideer.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8662304-hvordan-pynte-til-navnfestnoen-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 17. mars 2007 #2 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva med at dere gjør det for kjærligheten til jenta deres og symboliserer det med hjerter? Jeg pyntet julebordet med hjerter i år: Hadde røde servietter med hvite hjerter, hvit duk med sølvfarget løper i midten (kjøpte metervare på hobbybutikken), hjerter i filt strødd utover duken (kan kjøpes eller klipp ut selv fra rød filt - kjøp i hobbybutikken), lagde hjerter til å ha på glassene med glassmaling og skrev da navnene nederst på "foten" av vinglassene (så slapp jeg bordkort), røde eller hvite lys og hadde sydd serviettringer i samme stoffet som løperen. osv. Kan jo legge inn en annen farge - f.eks. bruke rosa i stedet for rødt eller ha f.eks. sølv/gull-pynt ved siden av. Blomster er ganske enkelt, kjøp eller plukk (når den tid kommer) i de fargene du har valgt (f.eks. roser e.l.) Jeg fikk i hvert fall mange komplimenter for pyntingen. Synes det er fint å holde seg til to-tre farger og gleder meg nesten til å pynte for jenta mi' på hennes dåp i slutten av april. Andre tips... Ha en liten bolle med vann i og la te-lys flyte rundt i disse - kan eventuelt ha glass-steiner i bunnen. Det er også fint dersom du f.eks. lar roseblader flyte i vannet sammen med te-lysene, men da bør du ha en større bolle. Jeg synes ofte dette er en bedre løsning enn lysestaker, for slike med boller kan man lett se over bordet til den som sitter ovenfor. Kjøp metervare på hobbybutikken eller f.eks. IKEA, så slipper du å kjøpe dyre duker + at du lett kan klippe/sy dem i riktig størrelse. Nesten alltid flott med en løper midt på bordet i en av fargene du har valgt. Skal skrive ned etterhvert hvis jeg kommer på flere tips ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8662304-hvordan-pynte-til-navnfestnoen-tips/#findComment-8666774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterjente81 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2007 tusen takk for mange fine tips!fant også tips om servietter med trykk.skal hente dem idag.tar imot flere tips og:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8662304-hvordan-pynte-til-navnfestnoen-tips/#findComment-8759288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå