Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Synes jentenavnet Lana er så fint jeg, så jeg skrev det på lista mi.. Har gått og tenkt på et navn til da det må blli dobbelt-navn om jeg får ei jente.. Lana-ettellerannet... Så presenterte jeg navnet for min sønn på 17... Han holdte på å få latter-kick... I paralell-klassen hans er det ei jente som heter Lana... Og sønnen sier at denne jenta blir ledd av fordi hun heter Lana,Lana baklengs blir anal.... Ett lite heldig navn på en datter?
Mammaen til E.S. Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Har jeg aldri tenkt på. Har to venniner som hadde dette som sitt favoritt navn. Hun ene kallte datteren sin det, enda godt at hun har et lite fornavn foran og bruker begge.
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Lana er et nyydelig navn:o) Å sammen med et annet navn så forsvinner vel litt fokus på hva det blir baklengs?!
Vannmann35 Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg tenker på Lano da... Ellers har nok foreldre en litt annen tenkemåte enn barn og tenåringer. Ei venninne av meg het Doris, hun ble kalt Dassen ... Særlig jevnaldrende gutter synes dette var morsomt - noe selvsagt ikke hun syntes.
StorkeMammaen Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Når jeg gikk på skolen så var vi veldig opptatt av ord og navn aklengs. Så tror ikke jeg ville valgt det nei.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Tenker bare på hu bærta som er med i Supermann-serien jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå