carmen221 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Heia, ble bare så nyskjerrig da jeg leste at du begynte å kjenne noen tak i går før du skulle legge deg. Vi har termin på samme dag,håper snart det skjer noe. Jeg har ingen tegn i det hele tatt og er ganske oppgitt, blir det fødsel på deg nå?? har det jobbet seg opp i løpet av natta???
Tenker på nr 4 Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 God morgen.. Har ikke skjedd noe mere iløpet av natta, har sove som en stein(",) Men i dag er det jo en ny dag med nye muligheter heheehe Men tror nok ikke det er så veldig lenge til ho vil ut å hilse på oss(",) Husker med førstemann så hadde jeg nesten ingen tegn til fødselen før vannet gikk. Ingen slimpropp som kom, og ikke så mye murringer og kynnere. Så jeg X'er fingrene for at det snart skjer noe hos deg også(",)
carmen221 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2007 godt å vite at du også er så nærme uten at det skjer noe (ennå),syns alle rundt meg som har termin senere enn meg får . Mister litt motet av det,med forrige lå jeg 2 døgn med rier hjemme før vi reiste til sykehuset så når jeg ikke kjenner tegn til noe ennå har jeg bare lyst til å gi opp=)=) Men for all del det er ikke sikkert det blir likt denne gang,får håpe det er våres tur nå snart. Jeg har på følelsen (og for å trøste meg selv litt=) ) at på mandag vil det ihvertfall begynne å skje ting så hun er ute på tirsdag hehe takk for dine x fingre,skal x mine for deg også.
Tenker på nr 4 Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Vi får satse på at det skjer noe snart ja(",) Vi går noen spennende dager i møte nå, kan jo skje noe når som helst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå