Gå til innhold

Livmor som er speilvendt , tror jeg det var..


kanskje mamma

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen for en stund sien, før jeg ble gravid, og da ble jeg fortalt etter en GU at min livmor var speilvendt eller lå feil vei iforholdt til normalen..

 

Er det noen andre som kjenner til dette, og hva har det og si på mitt svangerskap og fødsel? Og andre ting som kan være vesentlig å vite?

Har hørt at magen ikke viser så godt når man har speilvendt livmor. Er dette sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ei venninne av meg har og dette "problemet" hun fikk høre at graviditet ikke skal være noe problem,og at livmoren faktisk vrenger seg til rette veien når noe vokser der inne..hu hadde bakovervendt livmor da,så veit ikke om d blir d samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bakovervendt livmor, hvis det er det samme? Legen min fortalte at det har ingen påvirkning på en graviditet. Det eneste er at du kan ha litt vanskeligere for å bli gravid, men det har ikke vært slik i mitt tilfellet da det har klaffet to ganger på første forsøk. I tillegg kan du ha litt smerter i korsryggen når du har mens. Men det har ingen betydning for graviditeten din...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...