sanne34 Skrevet 17. mars 2007 #1 Del Skrevet 17. mars 2007 Heisann... Jeg brukte reductil gjennom høsten (innvilget av legen, pr resept:) og var fornøyd med virkningen (veldig fornøyd i starten!!:-).. Gikk ned nesten 10 kg fra august til jul. Men så stagnerte virkningen... sto plutselig stille..? (Jeg startet m 10 mg og økte til 15 de siste par pakkene.) Siden jeg sto stille gjennom et par pakker så sluttet jeg... og har ikke tatt reductil siden nyttår. Det jeg lurer på nå er om jeg skal ta "en ny økt".. Kanskje virkningen er tilbake siden jeg har hatt et godt opphold...? Noen som vet, har erfaring med dette..? Jeg har ennå ca. 5-7 kg som må bort.. (Jeg er 160 cm og 75 kg.) Og det er også litt viktig da jeg skal inn for mageplastikk ila året.. Må sies at jeg trener også, men dette har dessverre ikke store virkningen på meg.. (blir kun litt strammere kanskje, får god kondis og får fine ben(?) - men det er på overkropp og mage jeg har mitt problem...). Kanskje jeg spiser feil før og etter trening? Prøver å spise proteinrikt da, og minske litt på karbohydrater. Takknemlig for svar. Hilsen ei som tenker ta litt Reductil igjen...... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8661879-erfaring-med-reductil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
imsdal med julesmak Skrevet 17. mars 2007 #2 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva spiser du når du tar reductil da? Merket hos meg ihvertfall at det ikke skal mye slurv med kostholdet til før vektnedgangen stopper opp. Det er også helt vanlig med platåer når man slanker seg, altså at man stopper opp en stund for så å begynne å gå ned igjen. Det er fordi kroppen vender seg til den nye vekten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8661879-erfaring-med-reductil/#findComment-8663496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå