Stjerna_ Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 er litt usikker på vogn har sett veldig på denne til simo..noen som har denne? som er fornøyd..håper på svar..
jennifer Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Er ikke sikker på hvilken modell jeg har men kjøpte en Simokombivogn til jenta mi på 1 år, har brukt den siden fødsel, og ser at jeg kan bruke den leeeeenge, sportsvogna er såååå stor:) Helt fantastisk å trille på altslags føre. Jeg kunne ikke tenkt meg noe annet en Simo. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 jeg har simo kombi softline 07 modell til babyen som kommer snart... har brukt den litt til jenta mi for å prøve. er da fornøyd men har ikke helt bestemt meg om jeg skal selge den igjen eller beholde...
JonathanTheamamma Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Vi har hatt Simo hele tiden, og har vært utrolig fornøyd. Vi skal ha barn igjen nå i høst, og kommer da til å gå for kombi 625. Bagen er stor, den er god å trille og Soft-line serien er veldig stilig (og praktisk ).
Stjerna_ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2007 Tusen Takk for hyggelige svar..da blir det nok simo på meg oxo smeltet helt for den nye vogna dems..kan jo bytte i alle slags farger..så den går man nok ikke lei med det første..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå