Gå til innhold

da er jeg igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

holdt på i 26 timer nå,de ssatte epuiralen feil føste gangen,så har htt rier md intensive smerter hvert 4 min siden 8 i morest,nå først er jg bedøvd,de må sette i gang,har stukket hull nå så vnnet rennr,hehe. forhåpentligvis snart ferdig. wish me luck!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

good luck hun =) håper du snart får holde din lille ;)

masse klemmer ;)

Skrevet

hvordan går det?

Skrevet

Hmm det var en real jeg-er-midt-i-fødsel rapport :) Imponerende! Regner med du har jenta der nå ja ;o) Lykke til videre uansett :)

Skrevet

så moro!! :)

Nå har du sikkert fått den lille...

Skriv til oss snart igjen og fortell oss hvordan det gikk!! :)

Skrevet

Jah, da ligger jeg på barselavdelingen med verdens nydeligste jente ved siden av. Fødselen ble ganske tøff, gikk i 24 timer med intensive rier med bare 4 min mellomrom, og når de først satte epidural så klarte de å sette den feil, så hele ene foten min ble bedøvd, klarte ikke å gå. Da de endelig etter 24 timer satte i rett epidural så klarte jeg å slappe av og sove,men riene ga seg, så de måtte stikke hull på fostervannet og sette i gang riene med drypp! Det begynte de med 3 i natt. Klokken halv 6 begynte pressriene, fikk ikke lov å presse de første 3 timene med pressrier, og når klokka nermet seg 10 bestemte de seg for at hun måtte enten taes ut med vakuum eller keisersnitt. De prøvde vakuum og hun var ute i verden 10.34 i morest :) Slike smerter unner jeg ingen, og dette er en fødsel jeg vil la gå i glemme boka, dette var ikke en normal fødsel, den var ganske ekstrem sa de.

Thea Emilie var 4400 gram og 51 cm lang, og hele fødselen varte i tilsammen 34 timer. Men når jeg ser på tussijenta mi, så var alt verdt det!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! Flott å høre at det endte så bra til slutt da! Håper du får en flott barsel tid. Lykke til videre!

Skrevet

gratulerer masse med jenta :D du er tøff som virker så posetiv etter en så tøff fødsel! :D men hva overlever man ikke når man ser den fantastiske belønningen :) gratulerer igjen!!! :) kos dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...