livetimammasmage Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 holdt på i 26 timer nå,de ssatte epuiralen feil føste gangen,så har htt rier md intensive smerter hvert 4 min siden 8 i morest,nå først er jg bedøvd,de må sette i gang,har stukket hull nå så vnnet rennr,hehe. forhåpentligvis snart ferdig. wish me luck!
mona_k og lille brage;) Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 good luck hun =) håper du snart får holde din lille masse klemmer
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Hmm det var en real jeg-er-midt-i-fødsel rapport Imponerende! Regner med du har jenta der nå ja ;o) Lykke til videre uansett
lille-my Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 så moro!! Nå har du sikkert fått den lille... Skriv til oss snart igjen og fortell oss hvordan det gikk!!
livetimammasmage Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2007 Jah, da ligger jeg på barselavdelingen med verdens nydeligste jente ved siden av. Fødselen ble ganske tøff, gikk i 24 timer med intensive rier med bare 4 min mellomrom, og når de først satte epidural så klarte de å sette den feil, så hele ene foten min ble bedøvd, klarte ikke å gå. Da de endelig etter 24 timer satte i rett epidural så klarte jeg å slappe av og sove,men riene ga seg, så de måtte stikke hull på fostervannet og sette i gang riene med drypp! Det begynte de med 3 i natt. Klokken halv 6 begynte pressriene, fikk ikke lov å presse de første 3 timene med pressrier, og når klokka nermet seg 10 bestemte de seg for at hun måtte enten taes ut med vakuum eller keisersnitt. De prøvde vakuum og hun var ute i verden 10.34 i morest Slike smerter unner jeg ingen, og dette er en fødsel jeg vil la gå i glemme boka, dette var ikke en normal fødsel, den var ganske ekstrem sa de. Thea Emilie var 4400 gram og 51 cm lang, og hele fødselen varte i tilsammen 34 timer. Men når jeg ser på tussijenta mi, så var alt verdt det!
kfitjar Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer så mye!!!!! Flott å høre at det endte så bra til slutt da! Håper du får en flott barsel tid. Lykke til videre!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 gratulerer masse med jenta du er tøff som virker så posetiv etter en så tøff fødsel! men hva overlever man ikke når man ser den fantastiske belønningen gratulerer igjen!!! kos dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå