Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Vi fant ut vi var gravide igjen for 1 uke siden... Jeg tok abort på tirsdagen, Fordi jeg er under utdanning, vi har verken plass eller økonomi til å ha flere barn akkurat nå osv osv...Men jeg har det helt forferdelig akkurat nå. Gråter for den minste ting. Det er så utrolig vidunderlig å være mamma, og jeg er velsignet med tre nydelige jenter. Så jeg er helt klart fornøyd med det jeg har, men jeg tror jeg alltid vil lure hvem jeg kunne fått...At jeg kunne hatt 4 vidunderlige barn. Siste dagene har jeg kun sittet med en stor klump i magen og halsen, en stor angerfølelse jeg håper jeg blir kvitt med tiden...En ting er sikkert for min del, jeg tar aldri abort igjen...Angrer dypt på det nå...Føler meg skyldig og skammer meg litt og...Det er kanskje normalt å føle det sånn rett etterpå. Jeg tenker mye fram og tilbake..Hoff...
minime<3 in belly Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Det er nok ingen god følelse å måtte ta dette valget som du har tatt, men det er jo en grunn til at dere gjorde det. Dere har 3 sunne friske barn fra før av og økonimien tilsier at det er bra med de dere har.... Men selvsagt ser jeg problemet ditt med hva kunne du fått...... Det er vel en tanke du alltid må sitte med men som du kommer til å tenke sjeldnere på... Nå i førsten vil jeg tro du tenker på det hele tiden..... Men sånn for å unngå at du må ta valget på nytt igjen hadde jeg vel snakket litt med samboeren min for å høre hva dere ønsker å gjøre for å unngå ennå en uønsket graviditet.... Vi venter nr 1 og vi har allerede diskutert at når vi er ferdige med å få barn så skal min samboer inn til en liten operasjon og klippe, slik at vi slipper å få noen overraskelser. For jeg vet med meg selv at jeg ikke ønsker å ta abort og da kommer jeg til å gjøre mitt for å unngå det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå