Gå til innhold

Kan noen anbefale en vogn nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En litt mindre sportsvogn som kan legge ned ryggen..

brede hjul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale TFK Joggster Twist.

Den er stooooor og god når den er oppslått, men liten og lett sammenlagt.

Skrevet

Teutonia Timmy. Liten og nett, gode hjul (du kan velge hjul selv, både luftkanalhjul og lufthjul), full liggestilling, middels demping (litt stivere enn en vanlig kombivogn), avtagbar bøyle slik at du får plass til vinterpose, regulerbart styre, 5-punktsele, regulerbart fotbrett mm. Har alle finesser som vanlige sports- og kombivogner har, men mindre og lettere og ren fremovervendt.

Skrevet

Quinny Buzz... vi har den som nr 2 og vi elsker den!

Skrevet

Vil også nevne Easywalker Sky. Har den ikke selv, men har veldig lyst på den. Den er MYE penere enn TFK (nettere kalesje), og også mye lettere. Men ett minus, og det er at fotbrettet ikke kan reguleres. Har lyst til å bruke denne vogna til eldste jenta som ikke sover så mye i vogna, og til lille snuppa når hun blir litt større.

Skrevet

Neineineineinei! Nå har du virkelig tatt feil, 2julibarn! TFK er MYYYE penere og mer stilig enn EWS! ;-) Den er mer solig og stabil også, faktisk... Bagen er også mye kosligere og lunere enn den høye kalesjen til EWS sin bag...

hehe

Smaken er som baken! :-)

Skrevet

He he, vi er virkelig engarsjete når det gjelder barnevogner... Men jeg har ikke tatt feil, jeg sa bare min mening! Ja, TFK er nok mere solid og har mange gode egenskaper, men jeg syntes fortsatt at EWS er mye penere. La oss bare bli enige om at vi er uenige! Vi har rett og slett forskjellig smak!

Skrevet

Pike 25 & ♥Nikko♥

Men du må da skjønne at hvor solid og stabil en vogn er, samt hvordan baggen er kommer i annen rekke etter designet, ha ha ha.

A`la hvorfor kjøpe en bra vogn når du kan få en stiligere vogn laget av tannpirkere....... :o)

Skrevet

Som vogn nr 2 er jeg helt enig i Emmaljunga Scooter. Er meget fornøyd med vår! Og den finnes i masse fine farger! Og den er relativt rimelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...