Gå til innhold

Bevegelser, sånn at man ser det på magen!

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent bevegelser ganske tidlig i dette svangerskapet i forhold til første, men siden jeg var i uke 19-20 kunne man kjenne det fra utsiden. Synes det er rart, kunne ikke kjenne det før i uke 26 med førstemann!

Er i uke 22-23 nå og man kan også se på magen min nå at babyen sparker, dette skjedde ikke med første..

Lurer på om nåen fler som har det slikt?

Fortsetter under...

Jeg er 22 uker naa og kan kjenne bevegelser utenpaa magen, men jeg faar ikke til aa se det jeg - lille jenta sparker bare nedest i magen og rett ned - har gjort det naa i uker.... og jeg kan ikke se over magen min - den er jo i veien, saa kan ikke se nederste part av magen..... hihi - syns det er litt rart at hun aldri sparker lengre opp...kanskje morkaken ligger der.... kan kjenne bevegelser paa toppen av livmoren ogsaa (inni magen), men ikke ut mot magen.... noen andre som har det saann...?? Kan ikke huske det var slik forrige gang...

Annonse

Spiren i magen begynte å laga liv og sparka i veke 15-16 :)... og i veke 20 begynte me å sjå da på utsida på magen :)... så me har sterke babyar inni magen våres :)...

No e eg i veke 25,og magen vrenge seg og det kommer nett som bølger når lillegutt sparke og beveger på seg :)... så da e hielt fantastisk å sjå på!!:)

Jeg kjente bevegelser inni i uke 16 og allerede i uke 17 kunne vi se det utenpå, da som små dult/vibreringer. Nå er jeg i uke 25 og hele magen beveger seg, det stikker ut her og der og magen bølger og hopper. Jeg tror ungen ligger veldig langt "ute", jeg kjenner iallefall nesten hele tiden harde kuler som stikker ut, selv om hun sover. Mens jeg skriver dette så sitter jeg og ser på en donald-kul til venstre for navlen!

Jeg er i 25. uke nå, men har ikke lagt merke til at sparkene vises utenpå. Men jeg kjenner dem godt fra innsiden, både oppe, nede og på siden. Men mannen min greier ikke å kjenne noe særlig fra utsiden. Han er vel også for utålmodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...