Gå til innhold

Keino og dere andre som begynte med pergo i mars!!!

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere??? Har ikke fått egggløsning enda, jeg :( Har ikke flere tester nå, tror ikke jeg gidder å kjøpe.Blir helt tullete i hode av det. Skal ta blodprøve på mandag, så da får jeg vel svar på hvordan det har gått... Tenker på dere!!! Stå på!! Vet at det er vanskelig... Har det litt blæh selv om dagen.. Tanken på å aldri kunne bli mamma streifer meg stadig.

God helg, Jenter

Kos og klem :)

Fortsetter under...

Heisann Brunette! Jeg begynte på pergo for kort tid siden, så el er fremdeles litt langt unna. er ferdig med tabelettene, men hvilken dag jeg slutta? to dager eller no? er ikke sikker ;-) ingen el her enda. jeg tester ikke da, for jeg kjenner el veldig godt.. gjør kraftig vondt... er redd for å få enda mere vondt nå, siden jeg går på pergo.. skummelt....

Men er UTROLIG spent!!! dere andre da??

Hei!

Jeg fikk positiv eltest på dag 14 (og det var tilfeldigvis 14.mars, lett å telle dager denne syklusen).

Men jeg ville ikke gitt opp hvis jeg var deg. Hvilken dag er du på nå?

Jeg pleier å få el først på dag 19-22, så ikke resigner ennå.

Hei du!!

Nå er jeg på dag 18... Har vel aldri hatt eggløsning. Får ikke mensen av meg selv.. Så jg hadde håpet pergo skulle hjelpe. Så det har gått så lang tid som dag 22???!! Da er det jo håp for meg oxo :) Lykke til!!

Hei. Jeg fikk eggløsn. på dag 24!!!!!!!!! Hadde også egentlig gitt opp hele testingen denne mnd.Har gått på 2 enkle pergo kurer og har nå en pause mnd. Pergo effekten henger igjen i kroppen... Trodde ikke jeg skulle få eggløsn. denne mnd. Fikk på begge de forrige kurene.

Jeg skal også ta bl.prøve på mand. da er det 9 dager siden 1 pos. eggløsn. test. Fikk faktisk 3 DAGER med kjempe positive eggløsn.tester. Er så spent på progresteron verdien. Satser på at den er HØY!!!!!!!!!

Håper dette er mnd. for oss pergo damer :-)

Annonse

hei kjære deg!

ikke gi opp. jeg vet hvordan du har det, var nære på å miste alt motet selv, men idag vist testen positiv, og idag er det på 21 dag.

tok blodprøver idag, skulle det på dag 21, men skal ringe gyn på mandag, for jeg vet ikke om det blir noe utslag på progesteron, når jeg det enda ikke har løsnet noen egg.Så jeg har blitt veldig optimist idag.

Og selvfølgelig skal du bli mamma, dette har skal vi klare!

Stå på brunette.

vet ikke vilke tester du bruker, men jeg har kjøpt de billigste babyplan.no og de fungerer utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...