Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 ...kom på et marmorbad på et fem-stjerners hotell torsdag morgen :-) Krysset i cb-testen lyste kraftig mot meg etter bare noen få sekunder! Jeg tok bilde av den, jeg! Er så glad!! Beklager at jeg er en kø-sniker, men alle skal jo over i sofaen etterhvert og jeg lover å ta av plass. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem til dere alle - har savnet dere i disse dagene...
Agne Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Så koselig. Gratulerer så mye med graviditeten og husk å ta vare på deg selv, din heldiggris du er !!!!
evigoptimist Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Åhhhhhh! GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!!!!!!!!! Dette var din måned,, nille =D. Håper du får et strålende svangerskap!!!!! Kos deg =D!! (suger til meg alt babystøv jeg kan!)
skifer Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Forstår godt du er lykkelig:) Lykke til,ønsker deg et flott svangerskap. Klem
nungo Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Så er det bare å slippe gleden løs, Nille! Tenker den bobler inn i deg om dagen! Gratulerer så mye - du har en flott tid for an deg.
martine68 Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Stor gratulasjonklem fra meg til deg. Måtte du få et flott svangerskap. Ta vare på deg selv nå da og kos deg med spiren din, din heldiggris :-) klem fra
trollet66 Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer til deg!!! Da ser vi deg sikker snart i sofaen hos modne gravide
*BLÅFUGL* Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 GRATULERER !!!!!!!!!! Så heldig du er :-)) Ønsker deg et flott svangerskap ! Bare hold av en del plasser i sofaen- neste måned kommer vi etter i flokk og følge ...
maritmora Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer så kjempemasse, Nille! Kjempehyggelige nyheter, sikkert deilig å få det så tydelig bekreftet=) Klem
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. mars 2007 Hei alle - og tusen takk for gratulasjonene! Nå har jeg endelig "landet" etter en høyst slitsom, men hyggelig! uke. Vi hadde et veldig tett program på turen denne gangen, og jeg kunne godt ha tenkt meg å vært sammen med Nillemannen da jeg testet skikkelig positivt, i stedet for det altfor fancy'e hotellet arbeidsgiver sendte oss til... Puppene er ømme og jeg er støl i mellomgulvet - og jeg er lykkelig :-) At spiren skulle sitte bare 3 pp etter sa'en i desember var vel egentlig for mye å håpe på :-) Termin er nå ca 22. november - en flott tid å få barn på synes vi! Nillemannen er kjempestolt! Håper jeg kan henge litt her inne fremdeles - vet ikke om jeg tør melde full overgang til moden-siden ennå, selv om jeg har en veldig god følelse denne gangen!
Modesty Blaise Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Gratulerer. Lykke til med spiren i tiden som kommer. Gled deg over allt forandringer kroppen har å by på. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå