Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Var til tøying hos jordmor på onsdag. Samme dag,igår og i dag har jeg fått en del slim på papiret når jeg tørker meg. Vet at slimproppen gikk i uke 35. eller vertfall deler av den..(da var den fast gele aktig og blank) mens nå kommer det fortsatt mer men brunfarget.. Noen som vet om det har noe betydning for noe? Er moden og 3 cm.. Har noen her opplevd det etter stripping?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 har ikke gått gjennom det selv, men vennina mi fikk det etter å ha blitt strippet og da hadde jormora sadgt at det er helt vanlig. De drar jo og tøyer der nede, og selvfølgelig kan det komme både frisk blod og rester etter slimproppen. Hvoefor ble du egentlig strippet?? Har ikke fulgt med hva som skjer med deg. Ser at du har termin 2. april ( jeg selv har 6.april). Min jormor begynner ikke å strippe før noen dager før termin sp jeg bare lurer.
jordbærsjokolade Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Kan dere forklare meg hva som skjer når en blir "strippet" har aldri hørt om det før jeg:/
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Har gått med maserier siden uke 34 så jeg begynner å bli sliten så derfor skulle hun hjelpe til. Blir satt igang 28 mars hvis det ikke skjer noe før. Har et bra utgangspunkt for igangsetting ettersom jeg har hatt åpning og vært moden en stund (de tar vannet før drypp). Må ligge hele dagene pga smerter... Sist gang gikk vannet av seg selv, men ingen rier kom... så da ble det drypp.. gikk veldig fint og det hele var over på 5 timer.
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 jordmor tar en eller flere fingrer inn åpningen på mormunnen og roterer slik at det løsner litt mer..
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 oooo da så. Da skjønner jeg at du vil ha fart i sakene. Uff kan ikke være godt å gå med masserier så lenge. Men bebyen er klar den, blitt stoor og god. Lykke til masse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå