Tenker på nr 4 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Det er iallefall noe på gang nå.. Var og tok en ctg pga lite liv i dag, men alt var bare bra(",) har kjent masse liv nå.. Men da jeg lå der så spurte jeg om JM kunne skjekke om modninga var i gang.. Og ho sa at jeg hadde ca 2 cm åpning(",) Vet at man kan gå en god stund med det, men jeg ble jo litt optimistisk der jeg lå da... Etter at jeg kom hjem har jeg hatt en del murringer og kynnere(",) Har jo mens termin til tirsdag, så nå er det bare å vente... Håper det skjer noe i helga(",)
Tenker på nr 4 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Menstermin 20 mars Ul termin 27 mars (",)
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg kom til føden med 2 cm åpning, og Celine var ute 7 timer etterpå =)
Tenker på nr 4 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2007 Oiiiii, nå fikk jeg noen gode(vonde) tak i rygg og mage(",) spennende... hehehehe
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 oi oi oi spennende..oppdateringer mottas med stor takk Lykke lykke til! Har selv termin 27! både mens og ul bestemt.
Tenker på nr 4 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2007 Spørs om jeg får sove nå da *ler* Men må jo prøve på det da(",) Natti natt til alle sammen(",)
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Ja det bør du prøve på, kanskje natta blir litt annerledes enn du hadde tenkt =) Lykke til da =)
Tenker på nr 4 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2007 God morgen.. Ikke noe action i natt, har sove som en stein(",) Men men det er jo uansett ikke så lenge til vi får hilst på tulla:) Har en følelse på at ho vil ut på mandag jeg(",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå