snoopy80underi magen:):):) Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 hva er det hvor får du kjøpt det osv noen effekt?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hei snoopy80. Jeg bruker baby-klister dette forsøket. Det er et homopatisk middel. Jeg bestilte det på www.nestspiren.dk Husk at det er berberis frucktus comp D4 du skal ha om du tenker å bestille det.Er mulig du får det andre steder også. Hilsen
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2007 noen med erfaringer?funker det?
Snooopi Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg ble gravid sist da jeg brukte det! Ble og gravid gangen før der og uten babyklister. Denne gangen bruker jeg det og, kan jo ikke la være...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Jeg ble gravid sist, uten babyklister. Nå ser det ut til at jeg er gravid igjen, og denne gangen bruker jeg klisteret. Vet ikke om jeg har så veldig stor tro på det, men her skal intet være uprøvd;o) ps. Husk å bestill det tidlig. Det tar ganske lang tid før det kommer.
Sunniva78 har to små Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Jeg brukte det forrige gang, og det er eneste forsøket jeg IKKE har fått positiv test... Nå er det jo så mye annet som spiller inn, så det er veldig vanskelig å si hvorfor det ikke hjalp. Denne gangen tar jeg ingenting "ekstra", tror nok at det kan bli litt mye enkelte ganger også... Iallefall føles det slik av og til. Men klart, man vil jo ikke ha noenting uprøvd heller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå