Gå til innhold

Deprimert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, sitter her og er så sykt deprimert! Har sendt samboeren på hyttetur i helgen så han skal få koset seg litt, men blir sååå deprimert når han ikke er hjemme! Jeg ble ikke med siden jeg har skikkelig bekkenløsning og fordi han fortjener å komme seg litt ut uten å ta hensyn til meg hele tiden. Han er så snill og har til og med gjort ferdig mat til meg i kjøleskapet. ...er i uke 32 og i de siste ukene har jeg begynt å drømme forferdelige drømmer hvor samboeren blir drept el blir hardt skadet. Og ikke minst at han er utro! Har ingen grunn til å bekymre meg. Flere som har det slikt?! Og nå sitter jeg og tenker på hvis det skulle skje ham no i snowboardbakken... Hvorfor er jeg så redd for ham hele tiden? håper ikke jeg blir på samme måte når ungen kommer :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisandet er ganske vanlig å tenke sånn som du gjør.. jeg tror du har sånne drømmer fordi du er i en fase hvor du føler at du er ganske avhengi av samboeren din.. dere skal ha et barn sammen og da er det lett for å bli mer redd enn du vanligvis er for han du skal dele dette med.. jeg har det sånn selv.. jeg tenker mye på at vist det skjer noe med min sambo hvordan skal jeg klare meg da???

håper du klarer å slappe av denne helgen...

Skrevet

Det er nok hormonene som herjer tror du ikke? Det skal jo ofte ikke så mye til for å "vippe" oss gravide "av pinnen". Vet åssen det er å sitte alene hjemme. Samboeren min jobber kveld/natt hver fred og lørd og jeg sitter her alene hjemme. Kan bli kjedelig i lengden, men prøv å se det positive i det. Nå kan du jo gjøre akkuratt som du vil. Dessuten så får man muligheten til å savne mannen litt og da er det så deilig når han kommer hjem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...