Gå til innhold

Flere som har hjertebank inni mellom.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får liksom litt sånn pusteproblemer... At jeg må sitte å konsentrere meg om å puste dypt inn og ut... Ikke ofte, men mere nå i det siste...

Noen som vet hva det kommer av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det slik denne uka jeg også... regner med at det bare er babyen som tar mye plass og presser mer på lungene?

Skrevet

Har du sjekka blodtrykket? Har du veldig travle dager? Kan være at hvis du har en stressende jobb kan det komme av det. Hvis du trapper ned kanskje det gir seg.

Skrevet

Har det også sånn. Blitt værre i det siste ukene, er nå uke 33. Må virkelig konsentrere meg for å puste ordentlig.. Jordmor mente det er helt vanlig og på grunn av magen som presser på lungene.

Skrevet

Oki...

Er sykemeldt pga bekkenløsning.. Men de siste ukene har vært litt stressende.. Bl.a bestemora mi har fått slag og litt mye som har skjedd... Kan bli stressa bare det blir litt høylytt snakking rundt meg =P

Men skal til legen til mandag så kan jo høre med han.. Har ihvertfall ikke høyt blodtrykk, kanskje litt lavt, men ligger sånn ca på normalen...

Skrevet

Ja!!! Jeg har det også av og til. Vet jo ikke om det er det samme som du, men det kjennes ut som om hjertet tar et ekstra slag som er mye hardere og føles som om det er langt oppi halsen... Istedet for dunk-dunk, dunk-dunk som normalt, så blir det DUNK..., DUNK..., DUNK oppe i halsen, og da blir det av og til vanskelig å puste. Men varer ikke mer enn noen sekunder, da. Og det kommer like ofte når jeg ligger å slapper av som når jeg ikke gjør det... Kanskje litt teit forklart, men.. hehe

Skrevet

Ja mulig det er det samma =P *hihi*

Blir tungt å puste liksom, som om jeg hyperventilerer liksom.... =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...