Gå til innhold

Større pupper?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt små pupper, er så fornøyd med de nå når jeg ammer. Men, de blir jo borte igjen, kan ikke amme resten av livet:-( Vurderer nesten å forstørre de, jeg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene mine er de samme dem - selv om jeg ammer - kansje piiiiiittelitt større, men ikke noe å rope hurra for :-) Men jeg har ikke lyst å operere de! Praktisk med små pupper (prøver jeg å si til meg selv!), f.eks hvis man må smyge seg gjennom et.... ehm... trangt hull for å ....ehm...redde to søte små valper?!? hehe, uff, for en utrolig dårlig humor på meg idag! Det verste av alt er jeg synes selv at jeg er ørlitegranne morsom...men når jeg leser gjennom det jeg har skrevet så må jeg bare sukke, men gidder ikke å hviske vekk og skrive på nytt... :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...smiler av det su skriver, jeg. Kanskje jeg også har dårlig humor da? :-) Har lyst å ta fettsuging, fjerne celulitter, forstørre puppene, fjerne hud under haka, stramme opp øynene, men det skjer nok ikke...Tror jeg skal melde meg på ekstrem forandring hvis det kommer tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,samme her :-) Har og alltid hatt små pupper. Men jeg har stort sett vært fornøyd med dem. Så blir spennende på å se hvordan de bli å se ut når jeg er ferdig å amme....(håper bare ikke de blir å henge alt for mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen i det dere sier. Min kjære sier at han er fornøyd med dem han da, det er jo litt oppmuntring. Blir spennende å se hvordan de blir etter endt amming ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare bittesmå jeg og... (Bruker A til vanlig, B i amme-BH)

Men jeg har faktisk aldri ønsket meg større pupper, jeg... Er kanskje rar, men jeg synes ikke det er så fint med så store pupper. Klart at en sjelden gang når man går på byen hadde det vært gøy med en fin utringning, men da ville det jo være den gutta er interessert i og ikke hodet på toppen. Så da er det kjekkere uten! ;o) Men jeg håper ikke de blir alt for slappe etter ammingen, små pupper er greit, men slappe pupper håper jeg å slippe! Er andre ting jeg mye heller ville ha forandret enn puppene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære sier at pupper er oppskrytt, og den konklusjonen har han trukket etter samtaler med andre menn(jaja, ingen overraskelse at det er samtaleemne for menn..)

 

Jeg trener normalt en del, og har merka at det er "mer å dra på", nesten på grensa til ekkelt å hoppe mye - men det er jo litt spesielt med tunge matstasjoner da. Så sånn sett er jeg vel glad de ikke er så store til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... jeg er ferdig med å amme og føler at puppene har blitt enda mindre enn før jeg ble gravid... følte jeg hadde pupper oppunder haka når jeg ammet... men d sa liksom pooooffff... hehe men pupper er da ikke alt.. de ble litt små men henger ikke enda så da får man være fornøyd:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vert inne på tanken med å forstørre de litt jeg å. Låra og baken min fikk hard medfart under graviditeten, og ser liksom ikke midjen min heller lengre. Jeg har alltid hatt små pupper og trives med det, de er ikke blitt henget heller, for det er jo ikke så mye som kan henge da. Men bare pitte litt for å fylle oppe et lite hulrom der hehe. Å siden resten er blitt større så kan det jo ikke se så dumt ut da, tror jeg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal fikse på mine pupper etterhvert. er utrolig misfornøyd med de.. ikke pga de er for små.. men de er ikke akkurat faste lenger.. det sliter veldig på selvtilliten. hadde små pupper før.. ville mye heller hatt de sånn de var da enn nå.. ikke noe fint med to tomme pupper som henger der nei.....:(

vil ikke ha kjempepupper selv om jeg skal gjøre det men få de mest mulig naturlig.. vil ikke folk skal se at jeg har fikset på de;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nesten brystbetennelse da Jørgen var 5 uker i den ene puppen og nektet å amme med den vonde og dermed har jeg gått med en sto og en liten til nå. Ikke like stor forskjell på de nå, mendet som er igjen er ikke mye, kanskje A-. Om det blir ennå mindre når all amming er over så hadde det vært kjekt å fått noen flottere, men jeg er for pysete til å legge meg under kniven, så jeg får klare meg med push-up ;););;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...