Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva har du på stuebordet ditt akkurat nå? 2 frokostfat 2 glass ketchup krydderblanding 2 vannkaraffler eplejuice 2 kubbelys 1 skål med fjernkontrollen oppi 2 a4 ark 2 'løse' fjernkontroller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 1 duk 2 telysestaker 1 vannkaraffel 1 glass 1 mobiltelefon 1 smokk 1 baby neglklipper 2 fjernkontroller 1 god morgen god natt bok 2 hårspenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 1 duk 3 telysestaker 3 fjernkontroller 1 saftglass 2 tusjer 1 skål 1 mobiltlf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Å fysj - hehe! Har 1 laptop 1 penn 1 blyant 1 mobil 1 tube bodylotion 2 blad 1 stk vedtak fra barnehagen - jippi, fått plass! 1 sokkepar (Noras) 1 kalkulator 1 saks 3 av lekene til Nora 1 skritteller 1 brev 1 barbieskjørt 9 bøker og litt papirsøppel Og for å pynte litt har vi en duk og en lysestake også! Og jepp, her må det ryddes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 (Sitter på kontoret, så må gå ut i stua og se...) 1 laptop 1 stearinlys i lysestake 2 fjernkontroller Bra jeg ikke leste den før nå, for mannen min rakk akkurat å rydde bordet før jeg så innlegget ditt! Så nå hørtes det ut som om vi har det fryktelig ryddig her hjemme!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 1 duk 1 blomst 1 tom brusflaske 1 vannflaske 2 tomme ølbokser (fra igår) 1 cd cover 1 avis 1 skje 1 strømpebukse 1 laptop 1 leke 1 haug med papirer og regniner fyrstikker 2 fjernkontroller Hadde jeg mest eller??? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 16. mars 2007 #7 Del Skrevet 16. mars 2007 1 laptop (kjell ove sin, min laptop har jeg på fanget) 1 skrivemaskin 1 smokk x-antall reklame ja den skrivemaskinen skal ikke stå på stuebordet, eh har ikke funnet plass til den enda:-) Vi har ikke kommet så langt til å pynte opp leiligheten enda, huff det ser så kjedelig ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 17. mars 2007 #8 Del Skrevet 17. mars 2007 huff!!! en duk et lys 3 kontroller:o) telefonkatalogen te kopp hustegninger linjal kulepenn briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 17. mars 2007 #9 Del Skrevet 17. mars 2007 hehe:) Morsom tråd:) 1 duk 1 håndball spilleskjorte 1mobil 1kubbelys en smekke Var ikke så ille akkurat nå gitt.... Blir verre utover dagen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #10 Del Skrevet 17. mars 2007 Ny dag, ny mulighet! Ketchupen og krydderet er forsvunnet. Fatene og glassene er blitt byttet ut med nye fat og glass Og her ligger et europeisk helsetrygdkort i tillegg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 17. mars 2007 #11 Del Skrevet 17. mars 2007 2 tåteflasker mobil handsfree visakort gulpeklut en skål med masse rot i. 1 fjernkontroll duk lysestake solbriller en potetgullpose.. skulle ha hatt større bord ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #12 Del Skrevet 17. mars 2007 Laptop 4 fjernkontroller Her&Nå chipsskål fra i går en gulpeklut duk lysestake uten lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 17. mars 2007 #13 Del Skrevet 17. mars 2007 Usj, i kveld var det ikke like ryddig... Ett kubbelys (som er tent) En telysestake To glass En tom ølboks En bok To blader En smokk Et A4 ark En kulepenn En fjernkontroll En laptop En STOR godtepose (nam, nam) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå