Gå til innhold

hvor fort ble dere gravid igjen etter en SA?

Anbefalte innlegg

Eg hadde nettop en SA i uke 14..

Skjedde forrige helg, så eg har blødninger endå.

Lurer på kor kjapt dere som har opplved d samme ble gravid igjen?

Ifølge legene var d bare å prøve igjen når blødningene var stoppet og vi følte oss klar, så kommer nok til å gjøre d.

Håper bare vi slipper å vente så altfor lenge før en litn spire sitter igjen:)

Noen m erfaringer på området?

Fortsetter under...

Hei!

Vi hadde en MA for et par uker siden som ble oppdaget først ved ordinær ul i uke 18. Det var et kjempesjokk! Nå begynner blødningene å gi seg (14 dager), og vi kommer til å prøve igjen med en gang.

Krysser fingrene for oss begge!!!

Ånei, stakkar deg snart4barn!!!!!!!!!!!!!!

Det har vi snakket så mye om at d va bra d skjedde sånn og at vi ikkje oppdaga d på ultralyd. det må være d verste. en e så forventnigsfull og gleder seg til å se den lille der inne.

Håper du aldri trenger å oppleve noe sånt igjen!!!

Eg har blødd i 1uke no og d virker som blødnigene e i ferd på å avta litt.. så vi og kommer til å prøve igjen med en gang den er vekke.

mange sier vi må vente og kose oss, men d e jo bare d vi vil, bli gravid igjen. tror d e d som kan hjelpe oss mest!=)

Krysser fingre for at vi snart hoppa inn på 1tri begge to!!!!!

klem

uff, kor grusomt!!!!!!!!!!!!!!

Du har jammen opplevd mye vondt!

Håper du snart blir gravid igjen og at spiren sitter godt der den skal denne gangen.

satser på at vi drar inn på 1trimester om ikkje lenge begge to!!!

Masse lykke til.

klemmer

Annonse

Hei!!

Her er blødningene borte (håper jeg :) ), så nå bare setter vi i gang igjen. det er rart med det, at man føler at det eneste som hjelper er å bli gravid igjen fortest mulig: Det er noe med at man da kan slutte å tenke bare på det som har skjedd, og i stedet kunne glede seg over evt. sv.skap,eller forventningene over å snart bli gravid.

Mens man blør, blir men hele tiden påmint det som har skjedd, og jeg har på en måte følt at kroppen har sviktet meg. Savner å være gravid. Skulle egentlig vært snart 21 uker.

Satser på at livet blir helt lyst igjen når bare testen viser to streker.

Lykke til til oss!!!!!!!!!!

godt å høre d ikkje bare e eg som føle d på samme måte!!!!!!!!!

Nesten d eneste eg tenke på e å bli gravid igjen for d e d som kan hjelpe meg og lette den sorgen eg har over den lille vi mistet!!

håper du ser 2 streker fort fort=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...