Fire småtroll Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Nå har jeg dusjet og stelt meg, det inkluderte barbering av leggene. Men fy så SVÆRE og STYGGE åreknuter jeg har fått. Blodårer som buler ut og nærmest blåmerker der knutene sitter. Er selvfølgelig en bagatell i forhold til mange komplikasjoner et svangerskap kan føre med seg, men ganske irriterende likevel. Et par strekkmerker på magen trenger jeg jo ikke vise frem til noen, men leggene må jo frem i lyset og sola til sommeren, også har jeg styggere åreknuter enn bestemor.. :-( Bruker dere støttestrømper hver dag, er det noe annet som kan hjelpe, kanskje jeg kan stoppe utviklingen ihvertfall...?
kfitjar Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har samme problem..... Men etter at jeg begynte med støttestrømper hver dag, så har det ikke blitt verre iallefall. Helt enig med deg, det er pyton. Flaut å gå i shorts/skjørt om sommeren............
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Det vil blir litt bedre etter ungen har kommet ut, mindre trykk i årene og mindre væske og blod i kroppen. Støttestrømpene hindrer ikke årekuter men de senker presset i legger og bein,så det lønner seg å bruke dem hver dag, har hatt de på hver dag utenom 1,på 5-6 uker og den ene dagen merket jeg forskjell på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå