Gå til innhold

Nå funker messenger igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi, hi... Så fint, da får du kontakt med halvdelen!

Litt komisk, for akkurat når du skrev det der forsøkte jeg nemlig å logge på msn jeg også... Jeg satt i stua, mens gubben satt på kontoret. Jeg som satt på laptop'en for å sitte sammen med han mens han så TV, og så ruslet jammen meg han inn på kontoret... Nå har jeg fulgt etter han inn hit, men nå har han tuslet tilbake i stua! Vil visst ikke ha selskap av meg, ser det ut til! ;o)

Han kom faktisk opp en tur på stua for å fortelle at han hadde kommet på level 70

"Flott, skal du slutte å spille data da?" :-)

"Nei, fjgaøofk aorejfeakpsdølkfmlirehfjoerk,fxm,cvi jfgjaodkfæsldkmsifghresiutfgrejfsldfmielrjtghriugjkfæsdplø,søfj" (jeg skjønte ikke det siste han sa for det var ettelleranna dataspråk...

Annonse

Jeg var en WOW'er før, jeg... Men etter at Karsten kom og DIB ble en del av livet mitt så har jeg måttet slutte! Mannen min spiller i blant, har blitt 70, men det er fordi noen andre har lånt karakteren hans og spilt ham opp...

Mannen din er vel ikke så ille som en på jobben til mannen min, håper jeg... Han tok seg to uker ferie da Burning Crusade kom. Pga at han spilte så mye, så sliter han nå med nakken. Har fått en mnd sykemelding... Gjett hva han bruker den mnd til?! Han var lvl 70 tre dager etter at at de slapp Burning Crusade!!!

Nei, heldigvis, fullt så gale er ikke han! MEn hadde han fått 'lov' så hadde han nok gjort det tror jeg :-S

Men han hadde litt abstinenser de siste dagene vi var i Syden da... Jeg spøkte med han at jeg skulle skru løs ei slik myntinnkastmaskin som var på tv'n på rommet vårt der og ta den med hjem i kofferten og montere den på dataen hans... Han syntes ikke det var noe morsomt i det hele tatt, selv om jeg synetes det var en GOD ide :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...