Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass!!


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Nå har Nora plass i samme barnehage som storesøster fra august! Deilig!! Det føles faktisk litt som å vinne i lotteri;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, fått svar allerede du også. Så noen hadde hørt noe i går... Vi får gå og vente spent på post i postkassa, vi da! Håpe vi hører noe snart også!

 

Kjempeflott med plass i samme barnehage, da! Det er jo det som er aller mest praktisk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dere er da!!!!! grattis.. Mia står på venteliste.huff..ringte bhg å spurte..håper d ordner seg for oss oxo..snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke jeg hadde hatt Hedda i samme barnehage hadde jeg vel ikke fått plass før hun var drøye tre år, vi har ikke akkurat god barnehagedekning i kommunen vår:( Men siden søsken prioriteres kunne jeg ikke skjønne hvem som kunne komme foran oss i køen - så jeg ble ikke veldig overrasket, men veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er, gratulerer. Jeg har akkurat sjekket idag, og snuppa mi har ikke fått plass....ergelig, vi vet ikke helt hva vi skal gjøre med det. Får gå noen runder i tenkeboksen. Hadde søkt 60% plass til snuppa og håpet veldig på å få henne inn, selv om hun er liten tror jeg hun har stort utbytte av barnehage. Når hun nærmer seg året er hun såpass aktiv at jeg tviler på at jeg greier å aktivisere henne tilstrekkelig.... uff, får satse på at vi får plass etterhvert, men jeg er ikke så veldig optimistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig da:) Vi har også fått plass til Albert. Snakket med styreren i barnehagen, derfor jeg har fått vite det allerede. Får ikke brev før ut i April.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...