Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Det høres jo ut som om hun kommer gjennom babysitteren... Det ender vel med at hun våkner av støyet - de gnisser jo mot treverket i senga... OG jeg som hadde håpt på ei god natt :-) Jeg får vel rulle inn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 17. mars 2007 #2 Del Skrevet 17. mars 2007 Har det fungert med nattpose og dyneklyper, eller? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 18. mars 2007 #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har et tips! Opplevde det samme med dyneklyper, men så fant jeg ut at VOTTEKLYPER har jo samme funksjon, for de fester du jo i dyna og i madrassen! For min del var det også praktisk når jeg brukte vogga som ikke har sprinkler å feste de i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Nei, det har ikke fungert hittil... Og tror ikke jeg får ei god natt på ei stund :-) De tennene MÅÅÅ jo komme snart! Nå er endelig babysafen tørr, så den skal testes idag/natt. Jeg ser an hvordan det går med den, hvis ikke skal jeg teste tipset ditt Hoppetussa :-) Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 #5 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg bruker ikke babysafen på dagtid, vet ikke om Karsten da er for våken til å godta den?! Men den funker kjempeflott på nattestid! ) Det som er så godt med tenner er at det hele er over før du aner det. En natt er det kjempehåpløst og så neste natt sover babyen akkurat som vanlig igjen... (Før det er på med en ny runde, i alle fall!) Så du skal se at det ikke er så lenge til det blir noe bedring. Her hadde vi 2-4 urolig netter, med natt nummer tre som den verste. Så kom det en tann. Så var det bedre i 2-3 netter før det ble 2-3 urolig netter igjen. Tann nummer to kom. Nå har vi hatt en ny runde med urolige netter, i natt var det endelig bedre igjen. Men ser ingen tenner denne gangen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå