Gå til innhold

Hvor ofte legger dere babyen på magen i løpet av den dag?


Maja☆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg legger han på magen hver gang jeg skifter bleie.. Så lar jeg han som regel ligge til han blir lei! Det varierer veldig hvor lenge han vil om gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn at par ganger i løpet av dagen. Lar henne ligge til hun sier fra at hun ikke vil mer. Det er veldig varierende hvor lenge hun vil ligge, noen ganger sutrer hun med en gang, andre ganger "jobber" hun skikkelig til hun ikke orker mer og bare ligger og koser seg på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 ganger om dagen kanskje, på stellebordet. Ligger en 4-5 minutter. Nå har hun begynt å snu seg tilbake til ryggen hele tiden, så må snu henne tilbake titt og ofte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite:( Hun er veldig utålmodig.Men hun har Frejkas pute så jeg gidder liksom aldri å begynne å bygge opp å sånn under henne. Prøver å legge henne på magen av og til uten puta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger han på magen et par ganger til dagen. Både på stellebordet og på leketeppet:) Så ligger han til han blir lei,etter ca 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er manga ganger i löpet av dagen!! Han elskar å ligge på magen.. men han vill ju helst ligga på min mage så att han har nån å prata med!! Har blivit riktigt stark nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie e bynnt å bi vældi glad i å ligg på magen... å i helga når vi va i fritidsboligen vårres så har vi en sovesofa i stua som vi slo ut... så da lå ho masse på magen oppå den... da fikk ho jo go oversikt.... ellers e det mest på stellebordet eller magen min... e litt skummelt når storesøstra fær å virra rundt ho når ho ligg på golvet så.... men ho e bidd kjæmpe sterk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært ganske dårlig til å legge Ask på magen... men han ligger ofte på magen min, og da kan han ligge leeeenge... men så for noen dager siden prøvde jeg, og jammen la han der i mange minutter og kikket seg rundt, med hodet skikkelig langt opp.. så nå gjør vi det flere ganger hver dag, mest på stellebordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre ligger ofte på magen. Legger han som regel på magen når jeg skal gå å gjøre andre ting. Da ligger han der en god stund. Blir han lei, så ruller han rundt. Men han begynner å bli sterk i nakken nå ja. Strekker seg etter leker som ligger foran han også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer det, men det blir noen ganger i løpet av dagen. Hun har blitt betydelig sterkere i nakken og blir heller ikke så fort utolmodig,- til tross for intens jobbing stort sett hele tida!

Hun har imidlertid ikke skjønt det med at armene kan være til god hjelp, så bortsett fra størrelsen så minner hun litt om en hvalross på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...